Pro-versie robuuste smartphone Samsung is 250 euro duurder…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TV_NERD
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 17:05
Artikel: nieuws: Pro-versie robuuste smartphone Samsung is 250 euro duurder dan reguli...
Auteur: @arnoudwokke

Hoi,

nieuws: Samsung XCover7 Pro-smartphone heeft andere soc en grotere accu dan v...

IMHO! maar wilde het toch vragen.

Bovenstaand artikel noemt echt alles wat het artikel waar deze feedback op is ook benoemd, minus de prijs. Is het dan echt de moeite waard om 2 dagen later precies hetzelfde artikel te posten, maar dan met de prijs erbij, ipv het artikel van de 14e te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drs_Ben
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:41
Nee dit gebeurt wel vaker dat ze hetzelfde artikel plaatsen.
Naar mijn idee is hun controle hierop niet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TV_NERD
Drs_Ben schreef op woensdag 16 april 2025 @ 17:25:
Nee dit gebeurt wel vaker dat ze vaker hetzelfde artikel plaatsen.
Naar mijn idee is hun controle hierop niet voldoende.
Ik weet (nog ongeveer) welk artikel van gisteren of eergisteren in de ochtend je bedoelt want ik was verbaasd dat die verdween, maar dat was écht dubbel. Hierbij is er nieuwe informatie, namelijk de prijs, dus geheel dubbel is het niet maar (IMHO) verdient het ook geen volledig nieuw artikel

[ Voor 5% gewijzigd door TV_NERD op 16-04-2025 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:27
In het eerste artikel is ook nog niet bekend wanneer de aangekondigde modellen naar Nederland zouden komen, in het tweede artikel is dat óók bekend. Daarmee zijn de prijs en de datum nieuwe brokjes informatie.

Nog steeds niet superveel nieuws maar als je dan het oude bericht een update geeft leest niemand het, omdat het dan allang een eind weggezakt is in de listing. Kortom: ik snap wel dat er een nieuw artikeltje voor komt.

Te meer omdat het tegenwoordig wel vaker gebeurt dat er hele korte berichtjes geplaatst worden. Dan kan een wat langer artikel met relatief weinig nieuws ook wel een keertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TV_NERD
Carpento schreef op woensdag 16 april 2025 @ 17:29:
In het eerste artikel is ook nog niet bekend wanneer de aangekondigde modellen naar Nederland zouden komen, in het tweede artikel is dat óók bekend. Daarmee zijn de prijs en de datum nieuwe brokjes informatie.

Nog steeds niet superveel nieuws maar als je dan het oude bericht een update geeft leest niemand het, omdat het dan allang een eind weggezakt is in de listing. Kortom: ik snap wel dat er een nieuw artikeltje voor komt.

Te meer omdat het tegenwoordig wel vaker gebeurt dat er hele korte berichtjes geplaatst worden. Dan kan een wat langer artikel met relatief weinig nieuws ook wel een keertje :P
Begrijp ik, en ben ik ook met je eens. Zou het voor de redactie misschien een idee zijn dat ze geupdate artikelen ook naar boven kunnen schieten? Dan hoeven vast lezers niet de helft nog een keer te lezen. Het artikel van de 14e schiet naar boven op de 16e op het gewenste tijdstip, en er is gewoon zo'n update alinea aan toegevoegd met de nieuwe info, zoals we vaker zijn bij artikelen met een update.

Op die manier houd je toch de zichtbaarheid maar verveel je vaste lezers ook niet met artikel waarin de informatie in een andere volgorde staat waardoor je het toch nog een keer helemaal gaat lezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:15

arnoudwokke

Redacteur
Ja, dit was de bedoeling. De prijs en releasedatum vormen de nieuwe info. Die nu nog toevoegen aan het artikel van maandag zou zonde zijn, te weinig mensen lezen dat meer. Dit leek me iets dat veel lezers namelijk ook wél waarderen. Deze apparaten hebben een specifieke doelgroep en die hou ik graag op de hoogte :)
Begrijp ik, en ben ik ook met je eens. Zou het voor de redactie misschien een idee zijn dat ze geupdate artikelen ook naar boven kunnen schieten? Dan hoeven vast lezers niet de helft nog een keer te lezen. Het artikel van de 14e schiet naar boven op de 16e op het gewenste tijdstip, en er is gewoon zo'n update alinea aan toegevoegd met de nieuwe info, zoals we vaker zijn bij artikelen met een update.
Kan, maar veel reacties zijn dan ouder en slaan dan niet echt ergens op. Bovendien klikken veel dezelfde mensen dan toch nog een keer en we hebben geen manier om de oude datum weer te geven. Daarom hebben we al lang geleden besloten dit soort dingen te doen met een nieuw artikel :)

[ Voor 56% gewijzigd door arnoudwokke op 16-04-2025 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TV_NERD
arnoudwokke schreef op woensdag 16 april 2025 @ 17:34:
Ja, dit was de bedoeling. De prijs en releasedatum vormen de nieuwe info. Die nu nog toevoegen aan het artikel van maandag zou zonde zijn, te weinig mensen lezen dat meer. Dit leek me iets dat veel lezers namelijk ook wél waarderen. Deze apparaten hebben een specifieke doelgroep en die hou ik graag op de hoogte :)

[...]

Kan, maar veel reacties zijn dan ouder en slaan dan niet echt ergens op. Bovendien klikken veel dezelfde mensen dan toch nog een keer en we hebben geen manier om de oude datum weer te geven. Daarom hebben we al lang geleden besloten dit soort dingen te doen met een nieuw artikel :)
Bedankt voor de verklaring :) Misschien werd het bij mij veroorzaakt doordat de échte dubbelpost (en dat doen jullie niet vaak) nog vers in het geheugen ligt.
Pagina: 1