wanneer word je Hotmail opgeheven

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thedjin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
ik heb al best vaak zo'n mailtje gehad dat mijn accounbt te groot was maar kunnen ze hem dan zomaar opheffen ?
ik kan namelijk al 4 dagen niet meer mijn account in
via MSN niet en gewoon hotmail.com ook niet
bij MSN kan ik nog wel gewoon inloggen en er komt dan ok vrolijk te staan dat ik 8 nieuwe berichten heb
mijn log in naam klopt en password oook maar dan komt er zo'n bericht : cannot find server
of : The page cannot be dispplayed
reuze handig
meer mensen last van ? of ideeen ?

mzzl

raar is zo gek nog niet !

Verwijderd

volgens mij pas na 3 maanden

Verwijderd

ik krijg ook telkens zoon irritante brief in me mailbox kweet nie hoelang ze nog blijven dreigen >:)

valt het nergens in de policy te lezen?

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 16:39 schreef thedjin het volgende:
ik heb al best vaak zo'n mailtje gehad dat mijn accounbt te groot was maar kunnen ze hem dan zomaar opheffen ?
ik kan namelijk al 4 dagen niet meer mijn account in
via MSN niet en gewoon hotmail.com ook niet
bij MSN kan ik nog wel gewoon inloggen en er komt dan ok vrolijk te staan dat ik 8 nieuwe berichten heb
mijn log in naam klopt en password oook maar dan komt er zo'n bericht : cannot find server
of : The page cannot be dispplayed
reuze handig
meer mensen last van ? of ideeen ?

mzzl
Als je account te groot ( = vol) is, dan worden er gewoon een aantal emails verwijderd.
Je mag max 2 mb hebben bij hotmail.
Je account wordt dus niet opgeheven, alleen na 45 dagen niet inloggen word je account "inactief" (alle mail word verwijderd) en nog eens 45 dagen later word je account opgeheven. 1x tussentijds inloggen voorkomt dat probleem. :)

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 17:06 schreef albundy33 het volgende:

[..]

Je account wordt dus niet opgeheven, alleen na 45 dagen niet inloggen word je account "inactief" (alle mail word verwijderd) en nog eens 45 dagen later word je account opgeheven. 1x tussentijds inloggen voorkomt dat probleem. :)
Bijna goed... toevallig net een mailtje ontvangen over hoe ik mijn hotmail en passport account moet opzeggen/laten verlopen:
Email services of Hotmail Passport IDs are automatically deactivated after 60 days of inactivity. After such time, your Hotmail Passport will cease to be an email account but you can still continue using the ID on other Participating Passport sites.

Should you wish to have your Passport ID purged from our system, please refrain from accessing the account for 90 days. Accounts are automatically removed from our system only after the specified period of inactivity.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

op hotmail.com staat:
While you were gone we temporarily deactivated your account. All account content such as messages, folders and addresses have been cleared. An account is temporarily deactivated when either:
(1) it is not used for at least 45 days,
[..]
:)
je kan hem dan nog wel reactiveren...
Pagina: 1