Toon posts:

Vangen 800@1100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iow

ik heb ier eens een pic gevonde waar dat er staat een duron 800@1100 zou dat haalbaar zijn zonden moederbord met multiplier
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/Valium88/Amd%201100.jpg

ier staat gewoon door de lijntjes te verbinden en de doorstrepen (maar hoe doorstreep ik die lijntjes) als dat zo zou gaan zeg het dan he :)

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 09:23
met een stanleymesje de lijntjes doorsnijden.

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Verwijderd

MP L3 L4 L6
7,5 : | | : | : : | : | | :
8 | : : | | : : | | : | :
8,5 : | : | | : : | : : | :
9 | : | : : | : | | | : :
9,5 : | | : : | : | : | : :
10 | : : | : | : | | : : :
10,5 : | : | : | : | : : : :
11 | : | : | : | : | | | |
11,5 : | | : | : | : : | | |
12 | : : | | : | : | : | |

Verwijderd

Bruggen verbreken mbv acculader waaraan 2 spelden gesoldeerd. (brug doorsmelten agv kortsluiting)

Verwijderd

Waar heb je deze info vandaan? Ik wil namelijk al heel lang mijn duron omhoog werken. Alleen heeft mijn mobo geen multiplier

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 september 2001 16:43 schreef MrK het volgende:

[..]
maar overclocke gaat ook gewoon via de processor zelf of wa
hoeveel kans kun je me geven dat het lukt want ik wil mijn processor niet kapot he

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 september 2001 16:51 schreef Viper3.5 het volgende:
Waar heb je deze info vandaan? Ik wil namelijk al heel lang mijn duron omhoog werken. Alleen heeft mijn mobo geen multiplier
het zelfde als mij dus ok ik ga ne adden op icq en wa gaan dit samen doen het schijnt dat het zo dus echt wel moet gaan he en dat gelooft ik want ik ga stakt beginnen om em op een 1000 te kijgen

Verwijderd

Volgens moet dat gewoon lukken, jup :)

Verwijderd

Topicstarter
ja da denk ik ook ma eu ik moet toch soms wel lijntjes doorsnijden. moet da of moet ik die gewoon laten staan dan

anders is cpu naar de botte

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 16:53 schreef KillerBee het volgende:

[..]

het zelfde als mij dus ok ik ga ne adden op icq en wa gaan dit samen doen het schijnt dat het zo dus echt wel moet gaan he en dat gelooft ik want ik ga stakt beginnen om em op een 1000 te kijgen
Allemaal leuk en aardig... Maar mijn ICQ is dood. Heb bie MSN? Zo ja voeg me ff toe : Sp_boot@hotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
jongens ik heb dus geen geluk met me processor he

ik probeer em zelf nog maar op 850mhz te krijgen en hij start al nie meer op. weet er nog iemand een oplossing of gewoon zo late tot ik nieuwe procesor gekocht heb
Pagina: 1