Toon posts:

Image

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe maak je een image file???

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
iets meer info denk ik?

info in de trent van BIN/CUE maak je met CDRWIN bijvoorbeeld van die iso-bestandnamen maak je volgens mij met EZCD. Ieder brandprogramma kan in ieder geval een ISO/IMAGE maken en er zijn ook nog wel wat progz die geen brandprog zijn die het ook kunnen.

Namen weet ik niet psies.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eigenlijk een image maken van win98se en win2000 pro nl, kan dit tegelijkertijd???

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bedoel je een image van de harde schijf met bijvoorbeeld Ghost? of van de installatie CD's? ik snap t niet helemaal...

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel gewoon een soort opstart cd maken, waar de apz die ik al geinstalleerd heb al opstaan (photoshop, flash, dreamweaver, etc...). Ik heb windows 98 en 2000 beide geinstalleerd. Dit wil ik er ook al kant en klaar op hebben, dus dat ik met 1 cd win 98 en 2000 en alle apz gelijk geinstalleerd kan krijgen.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

dus een ghost>>>>>>> Norton Ghost

BTW: lijkt me sterk dat het onderstaande je lukt, die OSjes zijn namelijk al groter dan 1 cd.
Ik heb windows 98 en 2000 beide geinstalleerd. Dit wil ik er ook al kant en klaar op hebben, dus dat ik met 1 cd win 98 en 2000 en alle apz gelijk geinstalleerd kan krijgen.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 01:21

Neowam

[Booting...]

De volgende kan je beter gelijk in één keer een duidelijke vraag stelling wat je precies bedoeld :)

Maar wat jij wil kan inderdaad met Ghost van Norton of met Drive Image van het bedrijf PowerQuest...

Verwijderd

ik zelf gebruik altijd Ghost van Norton dat werkt altijd :P
Pagina: 1