Tab A8 Samsung - Google lock

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radres
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 20-04 19:23
Ik heb een Samsung A8 ( sm x200) tablet gekocht via MP. Er was inderdaad een fabrieksinstellingen reset gedaan. Maar nu wil ik verder 'na taal selectie kan ik niet verder met de stappen. Vraagt steeds naar een Google account dat eerder was gesynchroniseerd op dit apparaat.

De verkoper zegt " Ik heb fabrieksinstellingen gedaan dus alles is weg. Ik geef geen e-mail adres. Misschien ben je wel een top crimineel."

Ik dacht echt.. Misschien heeft ze wel enigszins gelijk.
Was een moeder en een kind van 12. Ik heb verder niets gezegd. Maar is er iemand hier die een oplossing hiervoor weet?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Bekende lock, die persoon moet gewoon inloggen met het gebruikte account, anders kun je er niks mee.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Ik denk ook dat jij een top crimineel bent als je niet als de wiedeweerga terug gaat naar de verkoper om je geld terug te eisen. :)

Ik zou daar beginnen, succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garrettvr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:40
radres schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 15:21:
Ik heb een Samsung A8 ( sm x200) tablet gekocht via MP. Er was inderdaad een fabrieksinstellingen reset gedaan. Maar nu wil ik verder 'na taal selectie kan ik niet verder met de stappen. Vraagt steeds naar een Google account dat eerder was gesynchroniseerd op dit apparaat.

De verkoper zegt " Ik heb fabrieksinstellingen gedaan dus alles is weg. Ik geef geen e-mail adres. Misschien ben je wel een top crimineel."

Ik dacht echt.. Misschien heeft ze wel enigszins gelijk.
Was een moeder en een kind van 12. Ik heb verder niets gezegd. Maar is er iemand hier die een oplossing hiervoor weet?
Dan is de fabrieksreset niet goed uitgevoerd. Je zal toch het e-mail adres(en wachtwoord) nodig hebben van deze persoon om een goede reset uit te kunnen voeren.
Er zijn minder legitieme oplossingen die je kan googelen. Heeft mij ooit ook eens geholpen...

Groetjes van G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Rij even naar de verkoper.
Laat hem inloggen en wederom resetten.
En log daarna zelf daar in. Weet je meteen of het goed is gegaan.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:25
Ze had haar email adres moeten ontkoppelen van het apparaat.
Dus terug naar de verkoopster, dan in laten loggen met haar account en dan weer een fabrieksreset.
Is een standaard beveiliging zoals Apple deze ook heeft.

https://support.google.co...10909992437-19567179&rd=1

Ik snap dat ze een beetje op let, maar dit is echt overdreven. Je zal alleen die kant op moeten om het op te lossen en hopelijk werkt ze wel mee, want je gaat het zonder haar hulp in ieder geval nooit oplossen.

Zoals hierboven de minder legitieme opties werken al heel lang niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radres
Bedankt voor de reacties. Heb bericht gestuurd of ik langs kan komen. Maar krijg geen reactie terwijl ik binnen 3 uur reactie kreeg voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:38
radres schreef op woensdag 16 april 2025 @ 13:32:
Bedankt voor de reacties. Heb bericht gestuurd of ik langs kan komen. Maar krijg geen reactie terwijl ik binnen 3 uur reactie kreeg voorheen.
Ook moeders met kinderen kunnen minder legale apparaten verkopen :P

Hoe heb je het apparaat aangeschaft? Opgehaald, of laten versturen?

Indien het eerste weet je in ieder geval waarschijnlijk wel waar ze woont, en kun je een keer onverwachts langsgaan als ze niet meer reageert.
En dan vragen of ze wil helpen en anders het geld terugvragen omdat je geen bruikbaar product hebt gekregen

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• radres
We zijn er uit gekomen. Ben langs gegaan.
Pagina: 1