Beste forumleden,
Vanuit mijn werkgever is het toegestaan een thuiswerkplek te declareren.
Mijn huidige monitor iiyama GB2560HSU-B1.
De afmetingen van het beoogde bureau zijn 120x80.
Ik zat te kijken naar een extra beeldscherm of een ultrawide beeldscherm.
Kijkt een curved scherm rustiger dan een traditionele monitor?
Een tweede of ultrawide beeldscherm is vooral bedoeld om meerdere schermen open te hebben en naast elkaar te zetten.
Het beeldscherm moet voldoen aan de NEN-ISO 9241-3 norm. Valt een ultrawide scherm daar überhaupt onder?
Mijn voorkeur zou uitgaan van een ultrawide scherm omdat ik ook graag game en dan het liefst de game in het midden van mijn bureau opstelling heb staan en niet naar links of rechts moet kijken op 1 van de 2 schermen als ik 2 schermen heb.
Ik maak gebruik van een 1660 super. Ik speel voornamelijk Starcraft II en af en toe een keer Fortnite.
Eigenlijk zou 1080p de voorkeur hebben maar ik denk dat dat wellicht geen mooi beeld geeft met een ultrawide scherm.
Graag jullie ideeën/ opvattingen/ ervaringen.
Vanuit mijn werkgever is het toegestaan een thuiswerkplek te declareren.
Mijn huidige monitor iiyama GB2560HSU-B1.
De afmetingen van het beoogde bureau zijn 120x80.
Ik zat te kijken naar een extra beeldscherm of een ultrawide beeldscherm.
Kijkt een curved scherm rustiger dan een traditionele monitor?
Een tweede of ultrawide beeldscherm is vooral bedoeld om meerdere schermen open te hebben en naast elkaar te zetten.
Het beeldscherm moet voldoen aan de NEN-ISO 9241-3 norm. Valt een ultrawide scherm daar überhaupt onder?
Mijn voorkeur zou uitgaan van een ultrawide scherm omdat ik ook graag game en dan het liefst de game in het midden van mijn bureau opstelling heb staan en niet naar links of rechts moet kijken op 1 van de 2 schermen als ik 2 schermen heb.
Ik maak gebruik van een 1660 super. Ik speel voornamelijk Starcraft II en af en toe een keer Fortnite.
Eigenlijk zou 1080p de voorkeur hebben maar ik denk dat dat wellicht geen mooi beeld geeft met een ultrawide scherm.
Graag jullie ideeën/ opvattingen/ ervaringen.
[ Voor 11% gewijzigd door Is_ Y_ Serious? op 15-04-2025 09:34 ]