Goedenavond!
Ik ben op zoek naar een gloednieuwe PC. Ik heb met behulp van een collega het een en ander bij elkaar gevonden, maar ik denk dat het nog wel een stuk goedkoper kan. Ik zou voornamelijk Old School Runescape, League of legends, Warzone en Age of Empires 4 spelen.
zie omschrijving hierboven.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €900 en €1400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee helaas niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder wat ik heb gevonden..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren, wel moet het gewoon degelijk zijn zodat ik een tijd ermee vooruit kan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB en grootte is geen probleem, niet al te veel geluid is wel een wens, maar geen grote pré
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?Zolang ik van jullie toppers een mooie en delijke opsomming kan krijgen wat ik nosig zou hebben voor de games die ik wil spelen, kom ik al een heel eind. Hieronder voeg ik nog de lijst toe.
Met vriendelijke groet,
Daan
Intel core I7-14700K processor of AMD Ryzen 7 7700X processor
MSI B650 gaming plus WIFI moederbord
Artic Cooling Liquid Freezer III 360 black waterkoeler
Be Quiet! Pure Base 500 FX behuizing
ASUS GeForce RTX 4060 TI Dual-RTX 4060 Ti-08G
Corsair DDR5 vengeance 2x16GB 6000 geheugenmodule
Seagate HDD 3,5’’ 2 TB ST2000DM008 Barracuda of SSD?
Be Quiet! Pure power 11 700W PSU PC voeding
Ik ben op zoek naar een gloednieuwe PC. Ik heb met behulp van een collega het een en ander bij elkaar gevonden, maar ik denk dat het nog wel een stuk goedkoper kan. Ik zou voornamelijk Old School Runescape, League of legends, Warzone en Age of Empires 4 spelen.
zie omschrijving hierboven.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €900 en €1400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee helaas niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder wat ik heb gevonden..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren, wel moet het gewoon degelijk zijn zodat ik een tijd ermee vooruit kan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB en grootte is geen probleem, niet al te veel geluid is wel een wens, maar geen grote pré
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?Zolang ik van jullie toppers een mooie en delijke opsomming kan krijgen wat ik nosig zou hebben voor de games die ik wil spelen, kom ik al een heel eind. Hieronder voeg ik nog de lijst toe.
Met vriendelijke groet,
Daan
Intel core I7-14700K processor of AMD Ryzen 7 7700X processor
MSI B650 gaming plus WIFI moederbord
Artic Cooling Liquid Freezer III 360 black waterkoeler
Be Quiet! Pure Base 500 FX behuizing
ASUS GeForce RTX 4060 TI Dual-RTX 4060 Ti-08G
Corsair DDR5 vengeance 2x16GB 6000 geheugenmodule
Seagate HDD 3,5’’ 2 TB ST2000DM008 Barracuda of SSD?
Be Quiet! Pure power 11 700W PSU PC voeding