Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert134
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-04 16:38
Goedendag,

Ik heb een Philips 55PUS7272 uit 2017, Nu werkt de tv opzich prima. Maar zelf na het opnieuw instellen word deze al vrij snel erg traag met navigeren in menu's ect. en bepaalde apps zoals F1tv pro kunnen hier niet op.

Ik zat ergens al wat om een andere tv te kijken maar ik ben wel een grote fan van de ambilight en google play optie op de tv. Ik zag dat tegenwoordig Phillips Titan gebruikt net als samsung een beetje een waardeloze omgeving. Een kennis van mij had onlangs hetzelfde probleem en die heeft via odido een mediabox gekregen en gebruikt de tv nu als simpel scherm.

Nu zat ik te denken dat dit voor mij ook een uitkomst kan zijn. Ik hoef niet perse Oled of Qled. Ik wil gewoon een tv die werkt en waar vrije apps op geïnstalleerd kunnen worden (Stremio, Smarttube ect.)

het zou om Deze mediabox gaan

Zitten er nadelen aan een mediabox? ik heb nu niets tussen mijn tv en kijk eigenlijk alleen youtube(smarttube) en films/series. Ook heb ik de odido tv app maar gebruik deze nooit.

En als dit wel zo goed werkt als ik mij nu voorstel waarom zijn er überhaupt nog smart tvs?. Waarom niet 500 euro van de prijs af en weer terug naar domme schermen met een media box?

Steam: Evert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Ik heb exact die mediabox en die werkt hartstikke prima (en snel).

SmartTV's zijn vooral een selling gimmick. Veelal zijn ze traag, vol met bloatware en krijgen ze na een aantal jaar amper nog updates. Ik zou een teruggang naar domme schermen toejuichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:34
Evert134 schreef op maandag 14 april 2025 @ 20:27:
Ik zag dat tegenwoordig Phillips Titan gebruikt
Er zijn er ook die Google TV draaien, je kunt eenvoudig filteren in de Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8tur3
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:25
Google Chromecast/Streamer, Amazon Fire Stick, en vergelijkbare sticks, mediaboxen. Zijn goedkoper dan huren bij je provider.