Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatarra
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 22-08 21:09
Hoi Hoi

Even advies nodig over het volgende: onlangs bij Belsimpel een Motorola Edge Neo 50 (zoals aanbevolen in de Best Buy Guide) besteld.

Maar
- Originele zegel verbroken en overgeplakt met nieuwe sticker (wel met Motorola symbool erop).
- Geen handleiding in Nederlands of Engels maar alleen met Oost-Europese talen (gok ik). Dus ik weet ook niet zeker of ik alles hebt (USC kabel is wel bijgeleverd).

Lijkt mij dat het een retourgezonden exemplaar is. Het lijkt verder wel ongebruikt, het werkt, geen dode pixels etc. Zal ik het terugsturen of maak ik mij druk om niets..?

[ Voor 3% gewijzigd door Zatarra op 14-04-2025 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:19

bonzz.netninja

Niente baffi

Zatarra schreef op maandag 14 april 2025 @ 19:41:
Hoi Hoi

Even advies nodig over het volgende: gisteren bij Belsimpel een Motorola Edge Neo 50 (zoals aanbevolen in de Best Buy Guide) besteld.

Ik kreeg het vandaag binnen maar
- Originele zegel verbroken en overgeplakt met nieuwe sticker (wel met Motorola symbool erop).
- Geen handleiding in Nederlands of Engels maar alleen met Oost-Europese talen (gok ik). Dus ik weet ook niet zeker of ik alles hebt (USB C is wel bijgeleverd).

Lijkt mij dat het een retourgezonden exemplaar is. Het lijkt verder wel ongebruikt, het werkt, geen dode pixels etc. Zal ik het terugsturen of maak ik mij druk om niets..?
Ik denkvind dat als je dat had willen doen, je dat meteen had moeten doen, en hem niet eerst verder moeten gaan testen.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoepstoep
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 25-04 16:13
Ik zou voor het openen eerst de winkel hebben gecontacteerd en een foto hebben gemaakt van de sticker voordat ik het ging openen.

Aan de andere kant heb je ook recht om een apparaat te testen en wanneer dit niet bevalt te retourneren.

Als aan het toestel niets te zien is, zou je hem mogelijk ook kunnen houden? Je hebt hem immers al getest. Wellicht dat je nog contact kan zoeken met de verkopende partij en een leuke korting kan krijgen omdat de verzegeling al geopend was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatarra
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 22-08 21:09
Ik zag het niet meteen. Laatste telefoon die ik kocht is weer 5 jaar geleden, dus het niet in mijn systeem om op zoiets te letten.

De rest van het doosje zit geen verzegeling, verpakking of zoiets.

[ Voor 15% gewijzigd door Zatarra op 14-04-2025 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Belsimpel verkoopt regelmatig grijze import toestellen (vandaar de Oost-Europese talen) zonder dit te vermelden. Meestal is er niks mis met het toestel, maar het kan tot problemen leiden zoals mindere ontvangst/connectiviteit, gebrek aan updates or niet werkende of ontbrekende software features.

Controleer dus in ieder geval je verbinding en of je de nieuwste updates kunt ontvangen voordat je besluit het toestel te houden.