• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-03 15:47
Ik heb nu al een jaar een Cassiopeia Pcoket PC (E-115), hartstikke tevreden... Maar nu ben ik ook nog van plan een mobiele telefoon te gaan kopen, maar zoals je dan misschien wel kunt begrijpen, wil er dan wel een met infraroodpoort, SMS-functie en een ingebouwde modem (logisch toch?!?)...

Mijn oog is gevallen op de Nokia 6210, maar ik vraag me af of er nog meer GSM's zijn die aan mijn voorwaarden voldoen.

Heb je een tip, zou je dan misschien nog wat extra-specs erbij willen zetten, of een link als je die zo bij de hand hebt?

Verwijderd

Ik heb zelf een Nokia 6210. Deze werkt perfect bij mijn Compaq iPAQ.

Ik ben van plan om volgende week een nieuwe telefoon te kopen en wel deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.nl/upload/product/images/product/SGH_A100.jpg

( http://www.samsung.nl/cgi-bin/samsung/0/Producten/detailpagina?id=15yOts-6Wq-0 )

De reden dat ik niet de allernieuwste samsung koop is omdat ik weet dat er problemen zijn met de batterij die leegezogen word. De telefoon die ik wil kopen werkt perfect (mijn zus heeft hem). Deze telefoon is echt lekker klein en heeft infrarood :9~

Verwijderd

Ik heb nu sinds 2 dagen een S35i van siemens...
ik heb de S45i niet genomen omdat die me te duur was met een gemiddeld abbonement.
Hij is wel kwel.. en IR doet het perfect op m'n HP 525 pocketPC

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

de Siemens s40 heeft ook infrarood ed...en ziet er ook nog es :9~ uit :)

Under Construction

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:22

WouterG

Dit is geen ondertitel

S35 vind ik vet cool, ik heb er pas een gekocht en hij bevalt wel.
Heb alleen nog geen infrarood gebruikt.

• RobertdeBruin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Ik gebruik mijn nokia 6210 en dat gaat perfect (geen batterij problemen). Het telefoontje heeft ook een enorm snel modem, maar helaas wordt die snelheid (nog :?) niet op de nederlandse netwerken ondersteund.

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die kleine telefoons van Nokia hebben ook IR en Modem. (8210 en 8310 bijvoorbeeld)

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 18:40 schreef datwainer het volgende:

de Siemens s40 heeft ook infrarood ed...en ziet er ook nog es :9~ uit :)
Het is echt zo'n Bosch dingetje.... met een heel irritant menu!
Maarja, daar valt aan te wennen denk ik!

Verwijderd

al ik weet niet hoveel gsm's gehad, .. en laatste dacht ik es, doe eens gek en koop een ericsson, ben blij dat ik gek heb gedaan. heb me de T39 gekocht, is echt geweldig.. alles er op en aan.. maar dan ook alles, je kan zelfs je eigen plaatjes maken!

• ipsec
  • Laatst online: 10-03 21:48
ik heb al een paar jaar een 7110 en sinds kort een 6210... bevallen beide zeeeeeer goed allebei ook een infra rood poort.

snake 2 nu altijd met vrienden :P

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 09:16 schreef mot het volgende:

Het is echt zo'n Bosch dingetje.... met een heel irritant menu!
Maarja, daar valt aan te wennen denk ik!
irritant menu?? Hoe bedoel je?

Ik heb nu een half jaar een S40 en die bevalt echt prima hoor, geen kwaad woord.
Heb me nog nooit geërgerd aan het menu.

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 21:57 schreef Mudman het volgende:

[..]

irritant menu?? Hoe bedoel je?

Ik heb nu een half jaar een S40 en die bevalt echt prima hoor, geen kwaad woord.
Heb me nog nooit geërgerd aan het menu.
Wat ik begrepen heb, heeft het het menu van de bosch geerft (ik had een bosch 509) en dat vond ik wel zo'n onduidelijk menu... BAH!

• CitrusJuicer
  • Laatst online: 17-01 11:39

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Op maandag 17 september 2001 11:43 schreef gsmguru het volgende:
al ik weet niet hoveel gsm's gehad, .. en laatste dacht ik es, doe eens gek en koop een ericsson, ben blij dat ik gek heb gedaan. heb me de T39 gekocht, is echt geweldig.. alles er op en aan.. maar dan ook alles, je kan zelfs je eigen plaatjes maken!
Juist! ik heb ook al kweet niet hoeveel telefoons gehad (allemaal nokia), en wou een nieuwe, want m'n vorige (8850) was ik al flink zat (mooi ding, maar qua funties veels te beperkt).
En ik dacht ook, what the heck, laat ik eens een ericsson nemen.
Wou eerst de T29 nemen, maar bij nader inzien was die ook aardig beperkt qua functies.
Toen zag ik opeens de T39m en ik was meteen verkocht, noem maar iets op, en dat ding heeft het. (Bluetooth, Tri-band, EMS, GPRS, T9, Voicememo, Voicedialing, Voicecommand, Wap, Email, geavanceerde telefoon/adresboek, Infrarood, ingebouwde modem, picturemessaging, kleiner dan de 8210 afgezien van de grote antenne :) enz. enz.)
En natuurlijk kunnen de leuke Ericsson gadgets erop aangesloten worden: MP3 speler, FM Radio, Bluetooth Headset, Keyboard, en ik geloof ook nog de camera maar dat weet ik niet zeker.)

En nee, ik werk niet bij ericsson, maar ben gewoon iemand die errug happy is met zijn T39 *D

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-03 11:33
* actieman is al meer dan een jaar tevreden met zijn Siemens S25 :)

I’m not like the OTTERS

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-03 23:13
Op maandag 17 september 2001 11:43 schreef gsmguru het volgende:
Ja de T39 is inderdaad een geweldig toestel. Zeer gebruiksvriendelijk, mooi design en werkelijk alle functies die je maar kan bedenken (GPRS, EMS, T9 [nieuw voor Ericsson], Bluetooth, Infrarood, Voice Dialing, Voice Commands). En dat in zo'n klein en licht toestel. Ben echt bijzonder tevreden ermee, absoluut perfect.

Voor info http://www.ericsson.com/t39/. Daar kan je de telefoon ook uitproberen in een soort Flash gebeuren, maar geloof me: dat is echt een stuk minder makkelijk en minder mooi dan in het echt.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

en hoe duur is zo'n T39 nu precies?

"You're only as good, as what you did last week."

• CitrusJuicer

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Op dinsdag 18 september 2001 16:20 schreef oh,when? het volgende:
en hoe duur is zo'n T39 nu precies?
Valt wel mee hoor, tis geen 8850 :)

Los kost die zo rond de 900,-
Ik had hem voor 500,- + Ben Extra 1 Jaar + 51" TV.
Zonder die TV is die geloof ik 200,-

Maar kijk hier eens http://www.belcompany.nl/_WS_/_IE_/_NF_/dritems/detail/100046.htm

• Arthur
Op woensdag 19 september 2001 12:48 schreef CitrusJuicer het volgende:

Los kost die zo rond de 900,-
Ik had hem voor 500,- + Ben Extra 1 Jaar + 51" TV.
Zonder die TV is die geloof ik 200,-
* Arthur had hem voor 379 gulden bij een éénjarig Dutchtone Allin 180 abonnement (45gld p/m) via GSM.nl. Goedkoper dan dat kon ik hem niet vinden als je hem combineerde met een eenjarig abonnement tussen de 4 en 5 tientjes per maand.

(jammer dat ik net te laat was; dus voordat die prijzen omhoog gingen :/)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• CitrusJuicer

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Op woensdag 19 september 2001 12:58 schreef ArthurS het volgende:

[..]

* CitrusJuicer had hem voor 379 gulden bij een éénjarig Dutchtone Allin 180 abonnement (45gld p/m) via GSM.nl. Goedkoper dan dat kon ik hem niet vinden als je hem combineerde met een eenjarig abonnement tussen de 4 en 5 tientjes per maand.

(jammer dat ik net te laat was; dus voordat die prijzen omhoog gingen :/)
Ik was gelukkig nog net op tijd, ik had hem op 28 augustus gekocht.
Met eenjarig Ben Extra 77,-/pm.
Maar bij zo'n gsmshop hadden ze een speciale openingsactie.
2 jarig Ben Extra + gratis LG 51" TV + Nokia 3310 voor 0 piek.
Je betaalde slechts de aansluitkosten a 80,-.
Maar ik moest zo'n nokia 3310 geval niet hebben, dus heb ik met bij betaling van 400,- die T39m gehaald, en omdat ik maar 1 jaar ipv 2 wou, moest ik 100 piek extra betalen.

Al met al een leuke deal :)

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:59
* RoelsRules is zeer tevree met zijn siemens s25.
Infrarood met palm! ideaal.. vooral als je "gsmtool" gebruikt. Kun je dat niet vinden moet je maar ff mailen of icq-en

btw, siemens heeft wel goede garantie.. na bijna 2 jaar ben ik ondertussen aan de 3e telefoon toe |:( Wel steeds GRATIS >:) gekregen
(was gewoon pech bij mij...)

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Gadget Talk
Hier kun je fijn babbelen over hippe zaken als PDA's, Mp3 spelers en webcams. Geen GSM's, die horen thuis in Internet & Telefonie

het is maar dat je het weet.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Arthur
Op woensdag 19 september 2001 14:03 schreef intert0y het volgende:
Gadget Talk
Hier kun je fijn babbelen over hippe zaken als PDA's, Mp3 spelers en webcams. Geen GSM's, die horen thuis in Internet & Telefonie

het is maar dat je het weet.
Had ik inderdaad ook al aangedacht, vreemd dat dit aan een mod is ontsnapt

Verwijderd

Heb op dit moment een Samsung A-300 (ook met IR-poort).

Deze doet het samen met mijn Psion Revo goed, het is even zoeken naar de goede instellingen maar dan werkt het ook als een zonnetje!

Nokia 6120 is ook een goede kandidaad!

Verwijderd

me 8210 is uitstekend geschikt voor infrarood actiers in combinatie met mijn palm m100.
Me vriend heeft een 6210 en dit bevalt em ook zeer goed.
andere vriend heeft 8850 en op dees werkt infrarood ook uitstekend :)

P.S. snake met 2 player is kewl!

• paella
  • Laatst online: 22:21
Op maandag 17 september 2001 21:35 schreef SuperSucker het volgende:
ik heb al een paar jaar een 7110
De 7110 is niet eens "een paar jaar" hier op de markt...!

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

als iedereen nou met een t39m zich even bij mij meld, dan kunnen we wat lgoo's uitwiselen enz, ringtones :)

• Arthur
Op woensdag 19 september 2001 18:03 schreef gsmguru het volgende:
als iedereen nou met een t39m zich even bij mij meld, dan kunnen we wat lgoo's uitwiselen enz, ringtones :)
Yep ik meld me bij deze, misschien handig om hier even een aparte topic over te openen, Het Grote Ericsson T39m Topic ofzo.

Oh ja, en kun je me nog vertellen hoe ik nou ringtones via de infraroodpoort van m'n laptop in de T39 kan krijgen?

[Edit]

Het grote Ericsson T39m topic: [topic=232288/1/75]

Verwijderd

moved GT >> IT
Pagina: 1