@
Maasluip Wat jij hebt gevonden, is een hack

De specificatie Max aantal is NAS spreekt voor zichzelf, de fabrikant zegt je max een x aantal van deze schijven in je NAS hebben. Er zijn ook schijven die echt supergoed zijn, daarbij zeggen ze dat je er zoveel mogelijk in mag stoppen, geen enkel probleem. Maar het veldje accepteert alleen maar getallen, dus daar moest iets voor verzonnen worden. We kennen virtuele specificaties, die op basis van andere gegevens iets doen. Degene die ik hier heb gemaakt is heel simpel: als zelfde of meer dan 99 stuks is ingevuld in de originele spec, dan wil ik de tekst "Onbeperkt", anders gewoon het getal teruggeven.
Helaas heeft dit wel als nadeel dat ik de in te vullen specificatie praktisch niet kan verbergen in overzichten zoals de vergelijkingspagina's. Het kan technisch wel, maar deze heeft weer ongewenste gevolgen op andere pagina's. Dit is iets wat niet zomaar op te lossen is en we dus voor nu helaas moeten leven

Ons productteam is nu bezig met het herontwerpen van delen van de productpagina's, dan zal ook ons cms deels moeten worden aangepast en dan vind ik het een mooi moment om dit er nog eens naar voren te halen