1. Welk probleem ervaar je?
Bij het zoeken naar een versterker loop ik er tegen aan dat aan de voorkant niet duidelijk is welke 'multiroom' apps ondersteunt worden.
2. Waarom is dat een probleem?
Soms zit je al in een bepaalde multiroom streaming omgeving en wil je je huis uitbreiden met een ander apparaat dat daar op aansluit. Het is dan handig als je andere diensten kan uitsluiten.
Of als je nieuw bent in de multiroom dan is het handig als je je eerst kan verdiepen welke app je zou willen en op basis van de aangeboden apparatuur de knoop kan doorhakken.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Nu voor het eerst. Sinds Sonos is multiroom booming geworden.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Onder de kop [Ondersteuning] een nieuwe groep met de ondersteunde netwerken/apps.
- HEOS
- blueOS
- Musiccast
- LinkPlay
- AV CONTROLLER
- NETWORK PLAYER CONTROLLER
enz.
Ik ben bereid om bij te dragen aan het vullen van de database
Bij het zoeken naar een versterker loop ik er tegen aan dat aan de voorkant niet duidelijk is welke 'multiroom' apps ondersteunt worden.
2. Waarom is dat een probleem?
Soms zit je al in een bepaalde multiroom streaming omgeving en wil je je huis uitbreiden met een ander apparaat dat daar op aansluit. Het is dan handig als je andere diensten kan uitsluiten.
Of als je nieuw bent in de multiroom dan is het handig als je je eerst kan verdiepen welke app je zou willen en op basis van de aangeboden apparatuur de knoop kan doorhakken.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Nu voor het eerst. Sinds Sonos is multiroom booming geworden.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Onder de kop [Ondersteuning] een nieuwe groep met de ondersteunde netwerken/apps.
- HEOS
- blueOS
- Musiccast
- LinkPlay
- AV CONTROLLER
- NETWORK PLAYER CONTROLLER
enz.
Ik ben bereid om bij te dragen aan het vullen van de database