Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Verven? Als je de RAL kleur van de dorpel weet, is het niet moeilijk om daar een pot verf bij te zoeken.
Maar ik zou me er zelf niet heel druk om maken. Het valt je nu op omdat je erop let, maar niemand gaat dit verder zien.
Maar ik zou me er zelf niet heel druk om maken. Het valt je nu op omdat je erop let, maar niemand gaat dit verder zien.
foto en afmetingen meenemen naar een natuursteenhandel in de buurt, bijpassend stukje dorpel laten zagen en dat er in.
En dan bedoel je ter vervanging van de rij stenen of juist als “plint” ervoor plaatsen?barbarbar schreef op maandag 14 april 2025 @ 12:56:
foto en afmetingen meenemen naar een natuursteenhandel in de buurt, bijpassend stukje dorpel laten zagen en dat er in.
In geval van dat eerste gaat het hem niet worden omdat de stenen onderlaag de fundering is voor het kozijn, project gaat dan te groot worden als ik eerst moet gaan slopen.
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
die donkere stenen blijven uiteraard zitten. Gewoon een plint eroverheen. Eventueel die kleine stukjes tegel eruit en daar een nieuwe dorpel in. Dan krijg je zoiets, al zal dat bij jouw wat minder opvallend hoeven te zijn:

Dat zou inderdaad wat kunnen zijn. Zie dat deze partij bij mij in de buurt zit en ook kleine afmetingen kan maken (wel max 1,5m breed):barbarbar schreef op maandag 14 april 2025 @ 14:49:
die donkere stenen blijven uiteraard zitten. Gewoon een plint eroverheen. Eventueel die kleine stukjes tegel eruit en daar een nieuwe dorpel in. Dan krijg je zoiets, al zal dat bij jouw wat minder opvallend hoeven te zijn: [Afbeelding]
https://www.hawknatuurste...diep-nero-assoluto-gezoet
Pagina: 1