Ik heb een sociale huurwoning overgenomen die ik nu aan het opknappen ben. De vorige bewoner was overleden, en de woning was volledig leeggeruimd.
Nou hebben ze over het hoofd gezien dat er nog een zonnescherm geïnstalleerd was. Die was dus van de vorige bewoner en kan ik nu gewoon gratis overnemen. Het enige probleem is dat ik geen idee heb wat voor model het is, en hoe ik hem moet in- en uitklappen. Ik heb geen afstandsbediening en ik zie ook geen haakje waaraan ik het handmatig uit kan klappen.
Ik heb geen enkel verstand van zonneschermen dus hopelijk kunnen jullie me helpen! Zie onderstaande foto’s.
:strip_exif()/f/image/zUMI30KNIr30BftV4gf4tUko.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nsFAH7lrMEuuYRJsRikSFSPi.jpg?f=fotoalbum_large)
Nou hebben ze over het hoofd gezien dat er nog een zonnescherm geïnstalleerd was. Die was dus van de vorige bewoner en kan ik nu gewoon gratis overnemen. Het enige probleem is dat ik geen idee heb wat voor model het is, en hoe ik hem moet in- en uitklappen. Ik heb geen afstandsbediening en ik zie ook geen haakje waaraan ik het handmatig uit kan klappen.
Ik heb geen enkel verstand van zonneschermen dus hopelijk kunnen jullie me helpen! Zie onderstaande foto’s.
:strip_exif()/f/image/zUMI30KNIr30BftV4gf4tUko.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nsFAH7lrMEuuYRJsRikSFSPi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l6hxo5W22cgDHTHaLAazGzzl.jpg?f=fotoalbum_large)