Klein bugje bij uitgebreide reviews

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Topicstarter
Zojuist heb ik een hele mooie update in mijn super uitgebreide übervette review geplaatst, inclusief een extra screenshot. Deze heb ik uiteindelijk vanuit mijn galerij moeten uploaden, want ik zit al aan de limiet van 30 afbeeldingen (zo jammer... ik loop steeds vaker tegen die limiet aan ;) )

Ik heb niet getest of dit bij een nieuwe review óók het geval is, maar bij het bijwerken van een bestaande review waar reeds 30 afbeeldingen in zitten, kan ik wél de afbeelding uploaden. Vervolgens kan ik deze in de review invoegen, en daarna de wijzigingen opslaan. Het resultaat is dat ik vervolgens een IMG-tag met een code die de afbeelding kreeg, krijg te zien in mijn review, in plaats van de afbeelding zelf.

Ik zou een error verwachten dat ik aan de max van het aantal afbeeldingen zit. Nu is het al jammer dat er niet een countertje ergens staat, en ik zelf moet narekenen hoeveel afbeeldingen ik heb gebruikt, maar dit was even... jammer 8)7

Bij een te grote afbeelding krijg ik wel keurig een foutmelding. Wellicht, als het niet te veel moeite is, ook een error toevoegen als afbeelding 31 wordt toegevoegd :?
De limiet van 30 afbeeldingen eraf halen, mag van mij eventueel ook O-) Ben ik ook erg blij mee. _/-\o_

Werkend op een Windows 11 laptop, laatste versie van windhoos, en laatste versie van Chrome.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb een ticket aangemaakt om hier wat dieper in te duiken. Het lijkt er inderdaad op dat het aantal overgebleven uploads niet goed berekend wordt.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het aantal afbeeldingen wordt nu wel goed gechecked (meer dan 30 toevoegen zal dus niet meer werken, sorry :* )

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.