Toon posts:

Asus p2b-f + 80gb seagate ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op me oude p2b-f moederboard heb ik

60gb ibm
45gb maxtor
10 gb maxtor

ik heb er net een 80gb seagate bijgezet.. hij herkende hem en ging verder tot dat hij het het beeld weer gaf waar je normaal op F8 kan drukken voor opstart scherm..

en daar ging ie niet verder hij kon niet het aantal mb's vinden.. maar wel de naam van me hdd..

wat zou het probleem kunnen zijn

80 gb seagate 7200 tr ide

Verwijderd

Ik denk dat je je bios even moet updaten
P2B-F (ATX, 5 PCI slots)
- BIOS Upgrade and Road Map :

bx2f113a.zip
P2B-F BIOS Ver. 1013.A. 08/25/2000
Add microcode update.
Support IDE HDD larger than 65GB

Verwijderd

Topicstarter
Thnkz,

ik dacht dat dus al.. alleen had ik allemaal erge dingen in gedachtes dat ie stuk was of zo..

Verwijderd

Tuurlijk ... gewoon eerst vragen en dan zelf nadenken :z

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Op zondag 16 september 2001 16:09 schreef OG_outlaw het volgende:
Tuurlijk ... gewoon eerst vragen en dan zelf nadenken :z
LOL :D

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=7] :).

Verwijderd

Kan het zijn dat ik hetzelfde probleem heb? Mijn pa heeft een P2B-F en nou heb ik vandaag een maxtor 40Gb 5400 rpm schijfje voor hem gekocht (d540-4d). Nou wil het ding hem niet vreten. Toen ik de hd handmatig in wilde stellen in de bios, kwam na het opgeven van de cylinders, heads en sectors, bij SIZE "8440" (ofzo) te staan. Dat zou betekenen dat het ding niet groter aankan dan 8,4 gb.... maaruh was dat probleem niet al verholpen bij de 486? Anyway? Moek ook me BIOS updaten? THX

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Als je tegen dit soort problemen aanloopt en je ziet op de site van de fabrikant, dat je niet de nieuwste bios draait is het allereerste wat je doet, de bios updaten.
Pagina: 1