Heb een week geleden een Apple tv gekocht.
Helaas was ik er niet tevreden over dus ik heb deze retour gestuurd. Heb deze in goede orde terug gestuurd en hier aantal foto’s van gemaakt.
Kreeg een mail terug dat ik €17 minder terug krijg.
Nadat ik contact heb gezocht met de Klantenservice kreeg ik te horen dat deze onder de krassen zit. Heb foto’s van gekregen van de krassen.
Email terug gestuurd met mij eigen foto’s waar geen krassen op te zien zijn. Kreeg ik een mail terug dat *knip* Webwinkel beweert dat op mij foto's ook krassen te zien zijn.
Hun blijven beweren dat ik een product terug heb gestuurd met krassen erop waarop de foto’s te zien is dat dit niet het geval is.
Ik heb het idee dat hun verkeerde product foto van hebben gemaakt of een zomaar een foto.
Nu heb ik gevraagd of ze een foto hebben van de serienummer maar hier heb ik nog geen reactie van gekregen. Ik ben bang dat ik dit ook niet krijg.
Het is €17 maar ik wil het hierbij niet laten zitten en zeker niet als het bedrijf blijf volhouden dat op mij foto’s ook krassen te zien zijn.:strip_exif()/f/image/BPIw18sIoy4iSgJuxt7UqBkV.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/L7MSKme8vF7vcl9fl8Vpmi32.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F8lsrEPNRcLbCGaf9veqAcnT.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/6F7wbwBcLen2utIyqgYq9R8L.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: foto 2 en 4 zijn van mij en 1 en 3 zijn van de winkel.
Helaas was ik er niet tevreden over dus ik heb deze retour gestuurd. Heb deze in goede orde terug gestuurd en hier aantal foto’s van gemaakt.
Kreeg een mail terug dat ik €17 minder terug krijg.
Nadat ik contact heb gezocht met de Klantenservice kreeg ik te horen dat deze onder de krassen zit. Heb foto’s van gekregen van de krassen.
Email terug gestuurd met mij eigen foto’s waar geen krassen op te zien zijn. Kreeg ik een mail terug dat *knip* Webwinkel beweert dat op mij foto's ook krassen te zien zijn.
Hun blijven beweren dat ik een product terug heb gestuurd met krassen erop waarop de foto’s te zien is dat dit niet het geval is.
Ik heb het idee dat hun verkeerde product foto van hebben gemaakt of een zomaar een foto.
Nu heb ik gevraagd of ze een foto hebben van de serienummer maar hier heb ik nog geen reactie van gekregen. Ik ben bang dat ik dit ook niet krijg.
Het is €17 maar ik wil het hierbij niet laten zitten en zeker niet als het bedrijf blijf volhouden dat op mij foto’s ook krassen te zien zijn.
:strip_exif()/f/image/BPIw18sIoy4iSgJuxt7UqBkV.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/L7MSKme8vF7vcl9fl8Vpmi32.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F8lsrEPNRcLbCGaf9veqAcnT.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/6F7wbwBcLen2utIyqgYq9R8L.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: foto 2 en 4 zijn van mij en 1 en 3 zijn van de winkel.
[ Voor 34% gewijzigd door Yorinn op 12-04-2025 22:24 . Reden: Naam winkel weggehaald zoals in het SF Beleid staat. ]