Gisteren startte ik mijn laptop op, en mijn ad blocker AdGuard gaf ineens een aantal meldingen achter elkaar dat er verschillende bedreigingen waren tegengehouden. Het ging te snel maar ik zag iets van 'cloud' staan en dan een lang adres, toen ik op de AdGuard melding stond er dat het een gevaarlijke bedreiging betrefte. Kun je in AdGuard ook de geschiedenis terug zien wat hij allemaal gevonden heeft, vreemd genoeg kan ik dat nergens meer vinden ?
Toen opende ik Chrome en stond er "www.zeelandnet.nl ondersteund geen beveiligde verbindingen. Een aanvaller probeert je netwerkverbinding af te luisteren of aan te passen". Toen ik op vernieuwen drukte was alles weer normaal, ook andere sites.
Klinkt serieus toch ? Voor de rest merk ik niks geks, ook een uitgebreide scan gedaan met Windows Beveiliging, maar niks gevonden.
Misschien verstandig nog eens met Malwarebytes of iets dergelijks te scannen ?
Toen opende ik Chrome en stond er "www.zeelandnet.nl ondersteund geen beveiligde verbindingen. Een aanvaller probeert je netwerkverbinding af te luisteren of aan te passen". Toen ik op vernieuwen drukte was alles weer normaal, ook andere sites.
Klinkt serieus toch ? Voor de rest merk ik niks geks, ook een uitgebreide scan gedaan met Windows Beveiliging, maar niks gevonden.
Misschien verstandig nog eens met Malwarebytes of iets dergelijks te scannen ?
[ Voor 4% gewijzigd door KL1987 op 12-04-2025 18:46 ]