HP Deskjet 840C print rare kleuren?!

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Al meer dan een half jaar heb ik een HP Deskjet 840C, en hij voldoet prima. Foto's printen gaat goed, mooie kleuren, alles goed...

Totdat een week geleden de prints vreemde kleuren kregen: overal kwam een 'fluoriserend' roze/paars kleurtje overheen. Bruin haar werd ineens knalroze met kleine bruine stukjes..

Eerste reactie was: cartridge op, nieuwe halen a 90 piek. Dat maakt dus niets uit, nog steeds dezelfde kleuren. Ondertussen heb ik de printer op een andere pc, ander OS, andere drivers geprobeerd, maar geen verschil. (Windows 98SE, Windows Me, Win XP). Ik gebruik Paintshop Pro 7 om te printen (met Word2000 getest, zelfde resultaat), en dat ging altijd goed!!

Als laatste poging probeer ik net in XP met de photo printing wizard of zoiets te printen, en.... het gaat goed?!

Ik weet 99% zeker dat in PSP geen kleurinstellingen (CMYK/RGB) gewijzigd heb, maar waar kan het dan aan liggen? Ook de monitor heb ik al gecalibreerd binnen PSP.

Wie o wie kan mij helpen met het vinden van een oplossing?

Edwin

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

euh, kweenie of dit wel zo zeer thuis hoort hier, maar oke, ik denk dat je de connector waar de strip aan de voorkant van de cartridge tegenaan komt even met was benzine moet afvegen. Dat wil nog wel es helpen

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
(boekhoudmode)
kruispost

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik move em naar HA, denk dat ie daar beter past.

Verwijderd

zeker iets aan de driver veranderd, je kunt altijd voor hp beter die van hp zelf gebruiken,m$ is niet best wat dat betreftd,

rgz

MASH

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 12:14

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

ik heb een ander probleem met de 840

printen van af internet geeft hij allemaal rare tekens en print niet meer
vanuit word wel gewoon dacht eerst dat het aan internet lag maar daarna een hotmail uitgedraaid ging perfect
en bijlag foto wilde niet
oke opslaan en invoegen in word en dan print
dit ging dus ook niet weer allemaal wazige tekens en geen foto :(

wie weet waar dit aan ligt :?

na herinstallatie driver doet hij het nog steeds :(

www.sebastiaanvanbaarsen.com

• Drama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik werk bij een automatiseringsbedrijf, en wij krijgen geregeld HP printers, officejets etc. binnen.
over het algemeen zijn het vaak zwarte banen die ongewenst geprint worden. dit is te verhelpen om de printer met wat acceton schoon te maken. vooral het onderdeel wat de printkop schoon moet houden. verder als er problemen zijn die door het schoonmaken niet worden verholpen is het aan te raden om de helpdesk van HP te bellen. je krijgt een referentienummer en wordt doorverbonden met de techniesche dienst. dit kan erg lang duren dus bel niet als je maar 5 minuten de tijd hebt. Bij de helpdesk proberen ze het probleem vast te stellen en te verhelpen. heb je nog garantie en komen ze er niet uit dan wordt vaak de printer bij je thuis opgehaald en krijg je een reparatie nummer. dit plak je op de doos en ongeveer een week ater krijg je hem terug. en als je garantie hebt kost het niets. heb je geen garantie en komen ze er niet uit dan stel ik voor dat je die printer een trap meegeeft en een nieuwe aanschaft.

En ga dan niet geleik voor een nieuwe HP maar laat je atviseren. er zijn genoeg andere merken die betrouwbaarder en goedkoper zijn....

\0/

Verwijderd

Ik heb een deskjet 880c gehad van hp en hij ging na een tijdje alles wat wit hoorde te zijn blauw printen ze hebben die printer 6x gehaald met een vrachtwagen die amper in de straat paste.
Na 6 x mn printer te hebben gehad en nog altijd de zelfde klacht eiste ik mn geld terug.
na een week of 2 a 3 kreeg ik eindelijk mn geld maar dit was 30,- te weinig ik bellen en de volgende dag stond die 30,- dr ook op :)
en nu heb ik van dat geld een foto smart 1100 gekocht van hp en die werkt perfect !!!!!
Pagina: 1