HP Deskjet 840C print rare kleuren!?

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Al meer dan een half jaar heb ik een HP Deskjet 840C, en hij voldoet prima. Foto's printen gaat goed, mooie kleuren, alles goed...

Totdat een week geleden de prints vreemde kleuren kregen: overal kwam een 'fluoriserend' roze/paars kleurtje overheen. Bruin haar werd ineens knalroze met kleine bruine stukjes..

Eerste reactie was: cartridge op, nieuwe halen a 90 piek. Dat maakt dus niets uit, nog steeds dezelfde kleuren. Ondertussen heb ik de printer op een andere pc, ander OS, andere drivers geprobeerd, maar geen verschil. (Windows 98SE, Windows Me, Win XP). Ik gebruik Paintshop Pro 7 om te printen (met Word2000 getest, zelfde resultaat), en dat ging altijd goed!!

Als laatste poging probeer ik net in XP met de photo printing wizard of zoiets te printen, en.... het gaat goed?!

Ik weet 99% zeker dat in PSP geen kleurinstellingen (CMYK/RGB) gewijzigd heb, maar waar kan het dan aan liggen? Ook de monitor heb ik al gecalibreerd binnen PSP.

Wie o wie kan mij helpen met het vinden van een oplossing?

Edwin

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
oeps, verkeerde forum denk ik? :?

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

misschien in dat proggie om papiergroote etc te kiezne? daar kun je ook de gamma wijzigen etc?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

crosspost.

[topic=229487/1/50]

Dit topic is gesloten.