Ik heb €120.000 beschikbaar om te investeren en ben op zoek naar mogelijkheden voor een hoger rendement dan de 2,4% rente die ik nu bij de bank krijg. Ik zie dat er bedrijven zijn zoals Dutch Clean Tech, Pulse4All en Bridge Funds waar je kunt instappen vanaf €100.000. Maar ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en welke bedrijven echt het beloofde rendement bieden. Ik ben bereid om mijn geld een paar jaar vast te leggen.
Daarnaast vroeg ik me af of het belangrijk is om te letten op de depositogarantie, omdat je bij banken vaak tot €100.000 een vergoeding krijgt als het misgaat. Hoe zit dat bij de genoemde investeringsmogelijkheden?
Welke opties zijn er die de moeite waard zijn? En hoe weet je of het rendement ook daadwerkelijk wordt gehaald?
Alvast dank voor de tips!
Daarnaast vroeg ik me af of het belangrijk is om te letten op de depositogarantie, omdat je bij banken vaak tot €100.000 een vergoeding krijgt als het misgaat. Hoe zit dat bij de genoemde investeringsmogelijkheden?
Welke opties zijn er die de moeite waard zijn? En hoe weet je of het rendement ook daadwerkelijk wordt gehaald?
Alvast dank voor de tips!