Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
[topic=229451/1/25]
dat is maar 1 v/d vele vele topics hierover
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
En..euh dus teveel serverload
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
* kamstra gaat ff heel stil in een hoekje zitten
slotje
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
ik kan ze dus niet zien ok, maar waarom staat er dan in mijn profiel dat ik ook niets heb opgestuurd
is ook uitgeschakeld.... [topic=221332]Op zondag 16 september 2001 15:26 schreef kamstra het volgende:
zit me alleen nog wel even af te vragen:
ik kan ze dus niet zien ok, maar waarom staat er dan in mijn profiel dat ik ook niets heb opgestuurd
SEARCH??
ik heb mezelf al aangegeven bij de mods..
[topic=229485/1/25]
LOLOp zondag 16 september 2001 15:28 schreef kamstra het volgende:
ja, ik ben er niet goed mee bezig....
ik heb mezelf al aangegeven bij de mods..
[topic=229485/1/25]
da's toch geen leedvermaak hè!!Op zondag 16 september 2001 15:31 schreef SWINX het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Verwijderd
Hoezo ivm Amerika?Op zondag 16 september 2001 15:23 schreef SteAlthmAn het volgende:
De icons zijn uitgezet ivm de ramp in Amerika.
En..euh dus teveel serverload
Probleem is dus concreet dat ik geen icon kan uploaden, terwijl dat wel weer zou moeten kunnen, zoals je zlef aangaf in dat gesloten [LA] topic van Phreak....
explain please..
heej bulldog...waarom trash jij je reply ineens
Nouw..door die ramp en door dat grote topic is het toch uitgezetOp zondag 16 september 2001 15:40 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Hoezo ivm Amerika?
Verwijderd
Ehh, nee dus. Serverload. Het stond al uit voordat de ramp plaatsvond.Op zondag 16 september 2001 16:12 schreef SteAlthmAn het volgende:
[..]
Nouw..door die ramp en door dat grote topic is het toch uitgezet(o.a)
Oh..Op zondag 16 september 2001 16:12 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ehh, nee dus. Serverload. Het stond al uit voordat de ramp plaatsvond.
Nja foutje dan
Verwijderd
Lees dan. De icoontjes zijn uitgeschakeld. Ze zijn nu ongebereikbaar. Dus ze zijn niet te bekijken, ook neit in je profiel, en ze zijn niet te uploaden.Op zondag 16 september 2001 16:14 schreef kamstra het volgende:
leuk en aardig allemaal, maar is er nou niemand die antwoord heeft op mijn vraag?
ik lees, maar bulldog deed zo'n vage reply....die hij vervolgens laat verdwijnen.....ik vind het maar vaag...Op zondag 16 september 2001 16:15 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Lees dan. De icoontjes zijn uitgeschakeld. Ze zijn nu ongebereikbaar. Dus ze zijn niet te bekijken, ook neit in je profiel, en ze zijn niet te uploaden.
[topic=228315/1/25]
Dat is een web icon slimpie. UPloaded icons zijn uitgeschakelt. Lezen is ook een kunst.Op zondag 16 september 2001 17:22 schreef kamstra het volgende:
ik begin me nu trouwens ineens ook af te vragen waarom dit icoon dan wel werkt....
[afbeelding]
da's dan toch ook vreemd?
ik zie ook wel dat het een web-icon is, maar aangezien hij wel op een van de tweakers servers staat en heel veel mensen momenteel dit icon gebruiken vertraagt dat de boel toch ook weer ?Op zondag 16 september 2001 17:27 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Dat is een web icon slimpie. UPloaded icons zijn uitgeschakelt. Lezen is ook een kunst.
trouwens, lezen is idd een kunst, lees namelijk dat gesloten draadje van Phreak maar es door, en dan vooral de reply van Bulldog van gisteren............daar staat dat het allemaal weer werkt, dus wie kan er nou niet lezen..
Ging wat verkeerd, maar wat ik dus zei is dus dat ik niet _precies begrijp wat nou _concreet het probleem is... snap er helemaal niets van.......Op zondag 16 september 2001 15:53 schreef kamstra het volgende:
edit:
heej bulldog...waarom trash jij je reply ineens
Brakke servers? Topix gaar? Wat anders
owkeejOp zondag 16 september 2001 17:35 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Ging wat verkeerd, maar wat ik dus zei is dus dat ik niet _precies begrijp wat nou _concreet het probleem is... snap er helemaal niets van.......![]()
. Wat is het probleem?
Brakke servers? Topix gaar? Wat anders.
Verwijderd
Maar ze werken dus niet. Toch?
het is alsof ik mijn eigen samenvatting leesOp zondag 16 september 2001 17:48 schreef Tweaky het volgende:
Tweaky snapt het eigenlijk ook niet meer.. eerst is alles duidelijk dat ze uit zijn, dan verschijnt d'r 1 of ander vaag FAQ topic in LA met de mededeling dat ze uit zijn. En dan is dat topic weer weg, met de mededeling dat ze weer werken.
Maar ze werken dus niet. Toch?
Verwijderd
Was daar niet het mededelingen forum voor bedoeld? En waarom ze dat FAQ topic hier in LA niet terug hebben gezet begrijp k dan eigenlijk ook niet.Op zondag 16 september 2001 17:56 schreef kamstra het volgende:
Waarschijnlijk werkte het heel even, maar hebben ze de boel weer uitgeschakelt, zonder dat ff mee te delen.
officieel doen ze het dus, blijkt alleen niet echt, en de modjes schijnen het zelf ook niet te wetenOp zondag 16 september 2001 20:32 schreef RastaMan het volgende:
Wanneer kunnen we weer icons verwachten op GoT ? ik mis ze heel erg namelijk
Bij mijn weten gaan ze aan als "we het idee hebben dat het kan". Zolang er op bepaalde punten geen verandering is doorgevoerd (hoe en wat op technisch vlak weet ik verder ook niet) heeft het weinig nut de icon's weer aan te zetten.Op zondag 16 september 2001 20:36 schreef kamstra het volgende:
officieel doen ze het dus, blijkt alleen niet echt, en de modjes schijnen het zelf ook niet te weten
maar hoe verklaar je dan dat Bulldog gisteren heeft geschreven dat ze weer aan staan? dan zou er nu toch ook iemand moeten meedelen dat ze uitstaanOp zondag 16 september 2001 20:37 schreef ACM het volgende:
[..]
Bij mijn weten gaan ze aan als "we het idee hebben dat het kan". Zolang er op bepaalde punten geen verandering is doorgevoerd (hoe en wat op technisch vlak weet ik verder ook niet) heeft het weinig nut de icon's weer aan te zetten.
Voor zover ik weet hebben ze niet aangestaan.Op zondag 16 september 2001 20:40 schreef kamstra het volgende:
maar hoe verklaar je dan dat Bulldog gisteren heeft geschreven dat ze weer aan staan? dan zou er nu toch ook iemand moeten meedelen dat ze uitstaan
Misschien vergiste bulldog zich, of las ie niet goed, of whatever. Ik heb zijn reply hier niet gezien. Maar heb de info die ik heb wel direct van kees (server admin).
[topic=228315/1/25]
nou ja, ik weet het ook niet meer, ik ga er nu maar vanuit dat er wel weer ergens in het mededelingenforum komt te staan als de boel echt weer werkt..
Ah daarzo, bij mijn weten staan ze nog steeds uitOp zondag 16 september 2001 20:44 schreef kamstra het volgende:
nou ja, ik weet het ook niet meer, ik ga er nu maar vanuit dat er wel weer ergens in het mededelingenforum komt te staan als de boel echt weer werkt..
tot zover dus het onderwerp interne communicatieOp zondag 16 september 2001 20:46 schreef ACM het volgende:
[..]
Ah daarzo, bij mijn weten staan ze nog steeds uit