Ondoordachte verwijdering op basis populaire suggesties

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Niet van jou

Topicstarter
Mijn reactie op Dit Artikel is verwijderd door AlphaRomeo. Het betrof een milde, ironische opmerking over de opmerkelijke timing dat mijn recent behaalde basiscertificaat voor rijksmedewerkers (waarvan er vele online circuleren en geen risico inhouden, BOE) samenviel met nieuwsberichten. De suggestie dat dit mijn schuld zou zijn voor een grootschalige hack leek me onwaarschijnlijk, en was grappig bedoeld.

Ik vraag me af of dit soort zaken serieus in behandeling worden genomen door Tweakers om een werkelijke reden, die ergens ook over gaat... Of dat er regels ter plekke verzonnen worden As You Go.

De afgelopen jaren lijkt er een groep gebruikers te zijn gekomen die onevenredig veel rapporteren, mogelijk uit frustratie of als trollgedrag. Ik beschouw mezelf niet als onderdeel van deze groep en probeer over het algemeen zorgvuldig te zijn in mijn formuleringen. Of mijn intentie altijd begrepen wordt, hangt soms meer af van de interpretatie hier dan van mijn daadwerkelijke bewoordingen.

Het frustreert me wanneer willekeurige regels lijken te worden gehanteerd waar sommigen specifiek zich maar aan moeten conformeren.

Als mijn opmerking daadwerkelijk ongepast was, zou ik dat erkennen. Maar in dit geval lijkt de moderatie onnodig en subjectief, en het lijkt erop dat een kleine groep moderatoren dit een goed idee vindt. Het valt me op dat dit soort acties soms leiden tot onvrede onder gebruikers. Ik probeer een loyale criticus te zijn, maar deze willekeur maakt het lastig.

Ken ik jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zie dat je al met de mod in kwestie in gesprek bent gegaan, dat is een prima eerste stap. Als je er met hem niet uit komt, dan kun je bij diens admin aankloppen. Als laatste staat de weg nog open naar het bemiddelteam.

Hier op het forum gaan we geen individuele kwesties bespreken.

Dit topic is gesloten.