Niet ingelogd tijdens sommige requests

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Is er een webserver aan het bokken? Tijdens sommige requests ben ik niet ingelogd, soms duren die specifieke requests ook heel lang, en daarna ben ik zonder enige actie tijdens de volgende request wel weer ingelogd.

Request waar het bijv misging:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<!--
Request ID: Twk-eun-app2_309.12.5_4133029_1CN1ReiSLD4LhmDdE1eu2P
Env: frontpage-production
Server time: 0,0298 s (C: 0,0249 s, Q: 10; 0,0054 s, E: 2; 0,0010 s, M: 26; 0,0050 s, A: 0; 0,0000 s)
Mem: 7376 KB
User: Sebazzz
Engines: (S) twk-eun-app2 (2)
-->

Edit: Wel ingelogd maar custom CSS mist. Maar het request deed er sowieso heel lang over.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KtnL-RH0nxLjKwJGVe-QiGd3Uxg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4sCQciehnbhIMIvmdvAuwZg2.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 69% gewijzigd door Sebazzz op 10-04-2025 19:18 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dat is vreemd, want de regel die je post laat duidelijk je username zien; die weet hij niet als je niet ingelogt bent. En deze request was ook maar 30ms lang, due niet bijzonder traag.

In de logs zie ik ook geen vreemde requests; je hebt overal een cookie (als je geen cookie meestuurt, dan krijg je een nieuwe van ons en ben je eigenlijk altijd helemaal uitgelogt). Slechts 1 request had geen cookie, ik neem aan dat dat een private mode test was?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Kees schreef op donderdag 10 april 2025 @ 19:55:
In de logs zie ik ook geen vreemde requests; je hebt overal een cookie (als je geen cookie meestuurt, dan krijg je een nieuwe van ons en ben je eigenlijk altijd helemaal uitgelogt). Slechts 1 request had geen cookie, ik neem aan dat dat een private mode test was?
Ja ik heb de post ge-edit, het is kennelijk het custom CSS endpoint wat lijkt te hangen. Ik weet niet zeker of het lokaal of upstream gebeurd, ik zag in Firefox developer tools wel "Blocked" maar zonder reden dus ik denk niet dat het een extensie was.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Dit topic is gesloten.