Dreame robot ramenwasser

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsony
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:29
Onlangs een Dreame robotstofzuiger gekocht en zie nu ook dst vanaf 15 mei een ramenlap robot op de markt komt voor 800e..

Iemand al ervaring met andere merken?

Wel een oplossing voor onze grote pui met kids, maar nog even wachten qua prijs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsony
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:29
Zo werkt linken niet. Als je daadwerkelijk een goede bron hebt, kan je linken naar een volwaardig artikel of productpagina.

[ Voor 83% gewijzigd door BiG-GuY op 11-04-2025 08:07 . Reden: Reclame voor ongerelateerde website. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-04 09:19

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ik kan 'm niet vinden op die website.

Verder, wij lappen de ramen eigenlijk ook nooit en kunnen er nog steeds doorheen kijken.

Ofja, max een keer in het jaar of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22-04 15:05
Ik heb zo'n chinees ramenlap apparaat van Ali voor minder dan 100 euro en dat werkt al helemaal dikke prima, ik kan me niet voorstellen wat daar voor 700 euro extra aan toegevoegd moet worden.

Je zet m aan, zet 'm op het raam, en haalt hem er weer af, klaar is kees. Is overigens alleen handig als je op hoogte woont en niet bij de buitenkant van je ramen kan. Als je er wel bij kan ben je met normaal lappen of de Karcher raamstofzuiger net zo snel, zo niet sneller, klaar. Nu sta je nog steeds bij je raam te neuspeuteren tot je hem naar het volgende raam kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

bartsony schreef op donderdag 10 april 2025 @ 18:09:
Onlangs een Dreame robotstofzuiger gekocht en zie nu ook dst vanaf 15 mei een ramenlap robot op de markt komt voor 800e..

Iemand al ervaring met andere merken?

Wel een oplossing voor onze grote pui met kids, maar nog even wachten qua prijs :/
Ik heb zo een Kärcher ramen zuig set. Zit een wasser bij. Was iets van 60 euro en werkt perfect voor die paar keer per jaar dat het nodig is. Je kan ook bijv alleen de onderkant van t raam wassen