Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeffie
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 27-05 12:54
Mijn vraag

Een vriend heeft een gebuggde intel processor waardoor hij bijna niks meer kan spelen, en wilt veranderen naar AMD, maar we weten niet hoe het zit met zijn CPU koeler, de NZXT X53 RGB.

Deze CPU koeler is NIET geleverd met een AM5 bracket/schroeven, maar ik lees hier en daar dat je het ook gewoon kan installeren met de AM4 bracket en de schroeven die er bij geleverd waren, echter kan ik hier niet veel informatie over vinden.

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoor het graag.

Beste antwoord (via Poeffie op 26-04-2025 16:33)

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Je kunt het beter aan NZXT vragen denk ik. Wie weet sturen ze je tegen een kleine vergoeding wel de juiste kit op.

Partijen zoals Corsair en Noctua doen dat bijv. ook.

I reject your reality and substitute my own

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Je kunt het beter aan NZXT vragen denk ik. Wie weet sturen ze je tegen een kleine vergoeding wel de juiste kit op.

Partijen zoals Corsair en Noctua doen dat bijv. ook.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:11

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Dat meende ik ook, NZXT is heel vriendelijk en stuurt je een hele set gratis op vanuit de VS, om vervolgens van PostNL een inklaringsbrief te krijgen, dat je bijna 30e mag aftikken als je het ook bezorgd wilt hebben..

En dat was ergens vorig jaar of zelfs langer geleden, staat los van de huidige ontwikkelingen.

[ Voor 21% gewijzigd door SAiN ONeZ op 13-04-2025 12:17 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®