De stomste vraag ooit. Een ouder persoon in mijn omgeving had mijn oude iPhone 5 maar deed daar niets mee, enkel Whatsapp. Whatsapp doet het nu niet meer, en er moet nu natuurlijk een nieuwe telefoon komen
Het enige wat dus van belang is, op welke betaalbare, misschien zelfs wel hele goedkope telefoon kan ik het langste ondersteuning verwachten voor whatsapp? Foto's maken, bankieren, bellen, enz alle andere dingen die alle andere mensen wel met hun telefoon doen, is voor dit geval dus NIET BELANGRIJK. Ook kwaliteit van het scherm en de speakers, G5 en NFC en weet ik al veel niet meer boeit allemaal niet, het moet kunnen whatsappen, en zo lang mogelijk.
Eigen research heeft me gebracht bij de Motorola G05, maar ja
Alvast hartelijk dank.
PS: Ik haat e-waste, vandaar deze enigszins cynische toon van mijn bericht, waarvoor mijn excuses...

Het enige wat dus van belang is, op welke betaalbare, misschien zelfs wel hele goedkope telefoon kan ik het langste ondersteuning verwachten voor whatsapp? Foto's maken, bankieren, bellen, enz alle andere dingen die alle andere mensen wel met hun telefoon doen, is voor dit geval dus NIET BELANGRIJK. Ook kwaliteit van het scherm en de speakers, G5 en NFC en weet ik al veel niet meer boeit allemaal niet, het moet kunnen whatsappen, en zo lang mogelijk.
Eigen research heeft me gebracht bij de Motorola G05, maar ja
Zijn er andere suggesties? Dit moet toch echt wel onder de 200 euro kunnen lijkt?Motorola belooft twee jaar Android-updates en drie jaar beveilingsupdates, wat in vergelijking met andere fabrikanten zelfs in dit segment enigszins ondermaats is.
Alvast hartelijk dank.
PS: Ik haat e-waste, vandaar deze enigszins cynische toon van mijn bericht, waarvoor mijn excuses...