Unitree G1 Robot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _naief
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-07 21:25
Hoe gaaf zou het zijn dat Tweakers hier binnenkort een review over gaat schrijven :*)

YouTube: Unitree G1 Robot Hands-On Review

Ik zie het al levendig voor me; een hele Tweakers opensource community waarin iemand het gelukt is om met de robot de afwas te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 18-09 09:04
_naief schreef op donderdag 10 april 2025 @ 13:08:
Hoe gaaf zou het zijn dat Tweakers hier binnenkort een review over gaat schrijven :*)

YouTube: Unitree G1 Robot Hands-On Review

Ik zie het al levendig voor me; een hele Tweakers opensource community waarin iemand het gelukt is om met de robot de afwas te doen :)
Mwah, ik vind een Chinees bedrijf dat hun producten probeert de verkopen met een misleidende hands-on van hun eigen sales director niet Tweakerswaardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _naief
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-07 21:25
Dit is inderdaad een medewerker zelf die dit doet.

Maar is dit niet een voorbode wat komen gaat? Tal van dit soort apparaten op de markt waarmee je van alles kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:22

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Als ie hier ooit in de buurt te gebruiken is kunnen we daar best eens naar kijken :)

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:00
Heb hiermee mogen spelen op MWC aangezien ze met hun robot op onze booth stonden!
Geweldig ding maar wel wat overhyped.

- Spraak (commandos) gaat via DeepSeek
- Natuurlijk bewegen zoals in de video moet voorgeprogrammeerd worden, anders enkel via remote control
- Batterij gaat maar 2 uur mee en moet dan 5 uur laden. (daarom stonden er 4 op onze booth)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Airux
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 26-04 21:36
Ik begin werken bij een lokaal nieuw bedrijf.

Gisteren heb we de Unitrez G1 EDU ontvangen.
De robot is echt indrukwekkend.

Vavavond installeer ik de nodige software op mijn pc.
Morgen probeer ik de 5-vinger handen vrij te spelen. Doet kan momenteel enkel via etherner en ssh blijkbaar.

Zijn er nog mensen die verantwoordelijk zijn om de Unitree G1 te programmeren / trainen?

Stuur me gerust een mail, ik ben ook nog aan het leren! Ik zoek Unitree community 😁👍
Pagina: 1