gamen in een huisje

Pagina: 1
Acties:
  • 545 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hnmax1984
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 10-04 14:40
Mijn vraag

Ik ben al enige tijd op zoek naar een klein huisje, het liefst ergens afgelegen in de bossen, waar ik alleen kan gamen.
Ik ben inmiddels al wat ouder en thuis alleen gamen kan, maar je bent nooit lekker alleen en ongestoord.
Zelf speel ik meestal Total war spellen, en de tijd van 1 game kan aardig oplopen. Het liefst zoek ik daarom een huisje voor 1-2 personen waar ik alleen een dag of 2 kan gamen.

Kent iemand zoiets? Ik heb al enige tijd gezocht maar kan vaak niet echt goed zien of alle benodigdheden zoals bekabeld internet, goede zitplek met bureau etc te vinden zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:04

CyBeRSPiN

sinds 2001

Aangenomen dat je nog thuis woont: geef je ouders een weekendje weg kado, dan heb jij alle rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leaplasher
  • Registratie: Maart 2025
  • Niet online
Waar en naar wat heb je gezocht?
Airbnb & Booking.com laten vaak prima informatie op dit vlak zien. Of kun je een bericht sturen met de vraag om nadere informatie.

Verder zou je wellicht tijdens vakanties in het huis van vrienden en of familie kunnen zitten.
Wellicht voordelig waarbij je alleen de plantjes hoeft water te geven?

En zo zijn er ook mensen die opzoek zijn naar iemand die in hun huis wil zijn tijdens een vakantie en voor de huisdieren zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louislouislouis
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 01:08
Als de 1984 in je gebruikersnaam op je geboortejaar slaat zal je thuis misschien wel wat drukte van je gezin ervaren. Herkenbaar!

Zelf boek ik af en toe een retreat om te lezen voor mezelf via de website natuurhuisje.

Een goed bureau en vast internet is in combinatie met afgelegen/bosrijk wel een beetje speuren denk ik. Als er wifi is kan je vaak ook gewoon zelf een internet-kabel meenemen natuurlijk!

[ Voor 11% gewijzigd door Louislouislouis op 10-04-2025 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 10:35

Shunt

Boe

CyBeRSPiN schreef op donderdag 10 april 2025 @ 12:23:
Aangenomen dat je nog thuis woont: geef je ouders een weekendje weg kado, dan heb jij alle rust.
Ik ga er even vanuit dat de 1984 niet het jaartal van zijn auto is maar zijn eigen leeftijd.
Dan gok ik eerder dat hij zelf een ouder is en een ruimte zoekt waar even een paar dagen helemaal NIETS qua storing gebeurt.

Ik ga zelf een keer in de zoveel maanden naar een Center parks of gewoon een lekker huisje aan zee. Voor mij is het dan vooral voor de rust en de hond die lekker heel de dag kan zwemmen / rennen / bos snuffelen.

De vraag is dan ook wat is belangrijk, volle isolatie (hutje op een berg) is meestal geen internet en stroom.
Gewoon lekker weg van thuis kan al heel snel (ieder park, room pot, center parks, enz) daar heb je internet en stroom en relatieve rust en faciliteiten bij de hand.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernard0343
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:30
CyBeRSPiN schreef op donderdag 10 april 2025 @ 12:23:
De profielnaam van TS eindigt op '1984'. Ik heb zo'n vermoeden dat TS een jaar of 40 is.... ;)
Op sommige (nieuwere) vakantieparken heeft ieder huisje een eigen internetverbinding. Ik heb in het verleden wel eens een lange UTP-kabel meegenomen, deze in de modem/router geprikt en hop! ik had een (redelijk snelle) verbinding. Maar of dit 'mag', ik heb geen idee. Dus @hnmax1984, kijk eens op deze parken rond...

No AI tools were used in writing this post. It's a product of human stupidity.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Dit topic valt buiten de scope van Spielerij, dat bedoeld is voor discussies over games en gaming-hardware, niet voor het zoeken naar accommodatie.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.