Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamo48
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-07 13:34
Mijn vraag
Ik heb de Tablet nu 2 dagen en ben druk bezig om mijn eerste Tablet te verkennen, mijn hoofddoel is om er mee te leren tekenen.
Nu lees ik dat er een 'Procreate' App bestaat die voor het tekenen wordt aanbevolen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
'Clip Studio Paint'

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik in 'Clip Studio Paint', mijn S-pen in op het scherm wil plaatsen zie ik een 'krulletje' of een 'punt' verschijnen, kan het zijn dat Procreate al standaard in 'Clip Studio Paint' geinstalleerd is?

jamo48

Beste antwoord (via jamo48 op 16-04-2025 12:43)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:28
Alle apps die je kunt installeren vind je of in de Google Play Store, of en de Samsung Galaxy Store.
In geen van beide vind ik een app met deze naam, dus of die app bestaat niet (meer) of het is een functie binnen een bestaande app.

Je kunt op de website van Samsung een chat starten met de support, en die kunnen je verder helpen als je er zelf niet verder uitkomt, of gebruik de tools die je hebt en zie daar het gewenste resultaat mee te bereiken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:28
Alle apps die je kunt installeren vind je of in de Google Play Store, of en de Samsung Galaxy Store.
In geen van beide vind ik een app met deze naam, dus of die app bestaat niet (meer) of het is een functie binnen een bestaande app.

Je kunt op de website van Samsung een chat starten met de support, en die kunnen je verder helpen als je er zelf niet verder uitkomt, of gebruik de tools die je hebt en zie daar het gewenste resultaat mee te bereiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:01

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Procreate is voor Apple dus je hebt de verkeerde tablet gekocht. :P Even googlen welke alternatieven er zijn voor Android.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Probeer bijvoorbeeld Infinite Painter of HiPaint eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamo48
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-07 13:34
Geacht forum,
Uw allen bedankt voor de reacties.
Als je wilt schrijven of tekenen met de pen moet je eerst alleen de punt van de pen op het scherm klikken,
dan verdwijnt het krulletje en wordt het een punt.
Ik heb wel de goede Android tablet gekocht.
Ik ga nu verder met de oefeningen.

Jamo48