Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
De RTX 5060 Ti is nog niet officieel aangekondigd, dus de specificaties in de Pricewatch zijn op dit moment op basis van geruchten. Het lijkt me niet verstandig om die nu al als harde waarheid in een artikel te presenteren.
Praktischer: er is (op desktop) ook geen plek voor een extra kolom zonder dat veel van de specs naar twee regels gaan, wat de hele tabel minder overzichtelijk zou maken. Het is uiteindelijk een artikel over RTX 5080's, wat aardig wat stappen boven de 5060 Ti zit, dus ik weet ook niet of ik die extra informatie hier boven goede leesbaarheid zou verkiezen.
Praktischer: er is (op desktop) ook geen plek voor een extra kolom zonder dat veel van de specs naar twee regels gaan, wat de hele tabel minder overzichtelijk zou maken. Het is uiteindelijk een artikel over RTX 5080's, wat aardig wat stappen boven de 5060 Ti zit, dus ik weet ook niet of ik die extra informatie hier boven goede leesbaarheid zou verkiezen.
Ik zie dat de inno3d uit de update er heel slecht uit lijkt te komen, maar dat komt door een enkele game (doom). Ik kan me haast niet voorstellen dat die resultaten kloppen in vergelijking met alle andere games.
Gaan we even checken.CILLER schreef op woensdag 9 april 2025 @ 21:37:
Ik zie dat de inno3d uit de update er heel slecht uit lijkt te komen, maar dat komt door een enkele game (doom). Ik kan me haast niet voorstellen dat die resultaten kloppen in vergelijking met alle andere games.
edit: fixed!
Ik kijk op mobiel, daar scrollt de tabel gewoon opzij. (nu al). Dus vandaar dat ik dacht dan kan er nog wel eentje naast.Tomas Hochstenbach schreef op woensdag 9 april 2025 @ 20:19:
Waarom niet op desktop ook gewoon een scroll optie toevoegen aan de tabel?
(Ik denk altijd in hoe kan het wel..)
Ben wel benieuwd op de kaarten later in de levenscyclus met 1.5x het huidige geheugen gaan komen. Gezien de 3Gbit chips die er nu net ook zijn.
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
Is de Aorus niet 36cm? Daarnaast is het volgens mij juist wel de grootste kaart van de vergelijking.Gigabyte Aorus Master Ice
Door zijn uiterlijk valt de hagelwitte Aorus Master Ice gelijk al op tussen de andere kaarten, die doorgaans grijs of zwart zijn. Het is een flinke quadslotvideokaart, maar ondanks zijn lengte van ruim 34 centimeter is het niet de grootste RTX 5080 van deze vergelijking.
@Tomas Hochstenbachdjwice schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:10:
[...]
Ben wel benieuwd op de kaarten later in de levenscyclus met 1.5x het huidige geheugen gaan komen. Gezien de 3Gbit chips die er nu net ook zijn.
Zie
YouTube: HW News - RIP 1080 Ti, US Talks NVIDIA "Split," ASUS Leaks AMD's CPU... op 1:11
De GPU's met 1.5x zoveel geheugen komen er aan (rond kerst).
Zou vet zijn een 5090 met 48GB, maar die komt vast pas in januari. Maar NVIDIA begint bij het midden segment.
@Tomas Hochstenbach naast mijn vorige reactie. Kan je ook niet bij de Aorus zwart de resultaten van de witte variant toevoegen. Zijn toch naast de kleur de zelfde kaarten?TheProst schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 11:40:
[...]
Is de Aorus niet 36cm? Daarnaast is het volgens mij juist wel de grootste kaart van de vergelijking.
Sorry voor het uitblijven van een antwoord, zonder mention krijg ik inderdaad geen melding van reacties in dit topic.TheProst schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 16:52:
[...]
@Tomas Hochstenbach naast mijn vorige reactie. Kan je ook niet bij de Aorus zwart de resultaten van de witte variant toevoegen. Zijn toch naast de kleur de zelfde kaarten?
In de tekst van de Aorus was denk ik een foutje geslopen, in de specificatietabel stond het wel al goed namelijk. Heb het opgelost, en gelijk ook de testresultaten van de Aorus bij beide kleurvarianten zichtbaar gemaakt.
Geen probleem, Doordat djwice het wel deed had ik al zo'n vermoeden. Dankjewel in ieder geval voor het aan passen.Tomas Hochstenbach schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 18:30:
[...]
Sorry voor het uitblijven van een antwoord, zonder mention krijg ik inderdaad geen melding van reacties in dit topic.
In de tekst van de Aorus was denk ik een foutje geslopen, in de specificatietabel stond het wel al goed namelijk. Heb het opgelost, en gelijk ook de testresultaten van de Aorus bij beide kleurvarianten zichtbaar gemaakt.
Pagina: 1