Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabeljauw
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 10-04 16:47
Mijn vraag
Hallo allemaal.
Ik ben nieuw op Tweakers.
Ik heb de volgende vraag. Ik heb een eigen domein naam en webhosting. Dit gebruik ik voornamelijk voor mijn prive email. Ik ben recent overgestapt naar een nieuwe hosting provider.
Bij het opnieuw instellen van mijn email in Outlook op mijn laptop ben ik vergeten een backup te maken van het OST bestand. Ik heb de instellingen aangepast en bij het repliceren ben ik alle mail kwijtgeraakt.
Op mijn Android telefoon ( Samsung G24) heb ik de emails nog wel.
Ik gebruikte de Gmail client waar ik de wijzigingen niet heb doorgevoerd.
Om de email niet kwijt te raken heb ik een andere mail client ( outlook (geïnstalleerd en daar de instellingen voor de mail van de nieuwe hosting provider ingevoerd. Ik heb dus in mijn Gmail client de oude email maar wil die graag op mijn laptop hebben. Is er een mogelijkheid om dit te bewerkstelligen?
Ik heb geprobeerd een oplossing te vinden maar wordt niet wijzer op internet

Ik hoop dat de Tweakers community mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt.
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom :)

Vraag voor de zekerheid de oude hoster of er nog, al dan niet tegen betaling, een kopie van de mailbox is te krijgen.
Je had zelf geen backup van je PC?

Ik heb geen verstand van Android. Staat de data op een sd card? Misschien kan je die dan kopiëren naar PC en zien in welk formaat het staat. Als bijv mbox is het eenvoudig te importeren in een cliënt als Thunderbird.

Ik snap waarom de vraag hier staat. Maar omdat de focus ligt op Android, verplaats ik je vraag even naar het Android forum.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)