Hoi!
Sinds eind maart ben ik overgestapt van ziggo naar delta glasvezel.
Nu heb ik 4 deco's in huis te weten:
3x s4
1x m4
1 van de s4 decos dient als hoofdeco.
De deco's staan ingesteld als acces point
Wifi van de delta modem heb ik uitgeschakeld
Sinds de overgang van ziggo naar delta valt de wifi met enige regelmaat weg, en na enkele minuten hersteld deze zich weer wel. Maar het is lang genoeg om tijdens het thuiswerken uit een meeting gegooid te worden.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb hierop contact opgenomen met de klantenservice van delta. Deze geven aan dat het mijn eigen deco's zijn dus mijn verantwoording. Vind ik zelf een beetje kort door de bocht aangezien het i.c.m. ziggo altjjd gewerkt heeft.
Dat deze specifieke deco's wellicht niet het optimale uit de 1000Mb verbinding halen is voor mij niet relevant, alle mogelijke/belangrijke apparatuur is bekabeld aangesloten.
Heeft een van jullie een idee wat het probleem kan zijn?
Niet geheel onbelangrijk, icm ziggo modem heeft het wel altijd netjes gewerkt
Gr Sander
Sinds eind maart ben ik overgestapt van ziggo naar delta glasvezel.
Nu heb ik 4 deco's in huis te weten:
3x s4
1x m4
1 van de s4 decos dient als hoofdeco.
De deco's staan ingesteld als acces point
Wifi van de delta modem heb ik uitgeschakeld
Sinds de overgang van ziggo naar delta valt de wifi met enige regelmaat weg, en na enkele minuten hersteld deze zich weer wel. Maar het is lang genoeg om tijdens het thuiswerken uit een meeting gegooid te worden.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb hierop contact opgenomen met de klantenservice van delta. Deze geven aan dat het mijn eigen deco's zijn dus mijn verantwoording. Vind ik zelf een beetje kort door de bocht aangezien het i.c.m. ziggo altjjd gewerkt heeft.
Dat deze specifieke deco's wellicht niet het optimale uit de 1000Mb verbinding halen is voor mij niet relevant, alle mogelijke/belangrijke apparatuur is bekabeld aangesloten.
Heeft een van jullie een idee wat het probleem kan zijn?
Niet geheel onbelangrijk, icm ziggo modem heeft het wel altijd netjes gewerkt
Gr Sander
[ Voor 5% gewijzigd door Sapanica op 08-04-2025 20:57 ]