Bestanden delen via Berichten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yor111
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:35
Via v&a vind ik het altijd fijn om mijn spullen te verkopen. Maar soms wil je bestanden delen zoals een Factuur.
En het liefst doe ik dit via de Communicatie van Tweakers. Echter, kan dit volgens mijn niet?

Hoe doen jullie bestanden delen via tweakers berichten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Via DM kun je gewoon foto's toevoegen. Maar geen facturen. Dat kan via mail ofzo.

Maar als jij facturen gaat sturen vraag ik me af of je geen professionele handelaar bent (en dus een bedrijfsaccount zou moeten gebruiken)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
The Eagle schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 20:11:
Via DM kun je gewoon foto's toevoegen. Maar geen facturen. Dat kan via mail ofzo.

Maar als jij facturen gaat sturen vraag ik me af of je geen professionele handelaar bent (en dus een bedrijfsaccount zou moeten gebruiken)
:? Ik geef bij het verkopen van een product ook wel eens de factuur van het product mee, zodat er eventueel garantie geclaimd kan worden als het product op een later moment ermee kapt.

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 08-04-2025 20:14 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online

Ik geef altijd toegang tot de factuur mits er nog garantie is.
Heeft de koper van mijn koeler geholpen toen hij na 3 jaar stuk ging (5 jaar garantie)

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:27

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dit is geen vraag die specifiek over Vraag en Aanbod overig gaat. Ik maak er ook niet uit op of je dit als feature request bedoelt. Gezien het meer over V&A dan VAO gaat verplaats ik het topic even @yor111.

Zou je duidelijk willen maken of je dit topic als dicussie, vraag of feature request bedoelt?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yor111

Nou, ben geen professionele handelaar hoor (:.
Ik heb een product waar nog gegarantie opzit. Als iemand het van mijn overneemt dan heeft hij of zij een aankoopbewijs of factuur nodig als ze ooit van de garantie gebruik willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yor111
jack zomer schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 20:21:
[...]

Ik geef altijd toegang tot de factuur mits er nog garantie is.
Heeft de koper van mijn koeler geholpen toen hij na 3 jaar stuk ging (5 jaar garantie)
Precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yor111
Bor schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:50:
Dit is geen vraag die specifiek over Vraag en Aanbod overig gaat. Ik maak er ook niet uit op of je dit als feature request bedoelt. Gezien het meer over V&A dan VAO gaat verplaats ik het topic even @yor111.

Zou je duidelijk willen maken of je dit topic als dicussie, vraag of feature request bedoelt?
Dat is goed hoor. Het is ook niet echt een feature request. Misschien was er al een methode om toch bestanden te kunnen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Je kan dus ook de factuur als plaatje toevoegen in je gesprek (ipv bijvoorbeeld PDF), dan ben je gelijk klaar.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

yor111 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:53:
[...]

Nou, ben geen professionele handelaar hoor (:.
Ik heb een product waar nog gegarantie opzit. Als iemand het van mijn overneemt dan heeft hij of zij een aankoopbewijs of factuur nodig als ze ooit van de garantie gebruik willen maken.
Helder :)
T.net is in principe geen handelssite, maar men facilitert een stukje V&A tussen gebruikers onderling. Dus logischerwijs is dit niet een van de features; immers men zou alles wel kunnen uploaden dan, niet alleen plaatjes. En dat levert weer heel andere problemen op, met name op gebied van privacy / avg / dataverantwoordelijkheid etc.

Dus als je zoiets wilt: gebruik lekker email. Contact is er toch al. Dat je zoiets bij MP wel kunt: da's een site die er op gericht is. Heel andere usecase :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:29
Je kan toch gewoon de factuur uploaden in de online opslagdienst van jouw keuze en dan het linkje delen via de berichten.
Koper download dan het bestand en jij verwijderd 'm weer van je opslag.

Lijkt me niet gewenst dat Tweakers een dienst gaat faciliteren die facturen van gebruikers opslaat.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Pagina: 1