Windows 11 lijkt nieuw Start-menu te krijgen zonder…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Artikel: nieuws: Windows 11 lijkt nieuw Start-menu te krijgen zonder aanbevolen apps e...
Auteur: @arnoudwokke

Het nieuwsbericht lijkt heel erg op een bericht van vorige week: nieuws: Nieuw Windows 11-startmenu maakt het mogelijk aanbevelingen te verwij...

Is het een dubbelpost, of is er wezenlijk iets anders in dit nieuwe bericht? De inhoud lijkt erg op elkaar (en heeft dezelfde bron, alleen een ander sociaal medium).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-05 16:00
Waarom word mijn reactie op het nieuwe uiterlijk met een 0 beoordeeld? Het is on topic. +1. Of toch niet?

Als het over uiterlijk gaat, gaat het om een mening en smaak en daarmee is deze on topic. +1. Of toch niet?

Mijn mening word zoals van velen die beter weten over dit overwerp vaak niet gewaardeerd of per direct aan de kant geschoven. Zie maar het antwoord op mijn reactie.
Het heeft veel weg van het zelfde denken dat de aarde plat zou zijn. Ik stoor mij er wezenloos aan.

Ik was een watergekoelde Tweaker van het eerste uur in 1999 als ik mij niet vergis. Helaas ben ik mijn eerste account kwijt geraakt door het zo fantastisch betrouwbare Microsoft Windows systeem destijds. En dat was niet de eerste of laatste keer.

Leuk ook hoe ik door de jaren en nu nog steeds bij de PC bladen een wederkerend thema zie: Hoe maak ik mijn windows installatie veiliger en stabieler.

Ik ben van plan over te stappen op SteamOS. Draai om de zoveel tijd Linux. Maar gut oh gut wat lijken die ook toch veel op MacOS he? Mag ik niet zeggen hier. Maar het is wel zo.

SteamOS!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:08

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ai, dat is pijnlijk. Helaas zien ook wij wel eens wat over het hoofd. Het bericht is inmiddels van een correctie voorzien, dat leek ons beter dan het offline te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Tinker schreef op woensdag 9 april 2025 @ 11:34:
Waarom word mijn reactie op het nieuwe uiterlijk met een 0 beoordeeld? Het is on topic. +1. Of toch niet?

Als het over uiterlijk gaat, gaat het om een mening en smaak en daarmee is deze on topic. +1. Of toch niet?

Mijn mening word zoals van velen die beter weten over dit overwerp vaak niet gewaardeerd of per direct aan de kant geschoven. Zie maar het antwoord op mijn reactie.
Het heeft veel weg van het zelfde denken dat de aarde plat zou zijn. Ik stoor mij er wezenloos aan.

Ik was een watergekoelde Tweaker van het eerste uur in 1999 als ik mij niet vergis. Helaas ben ik mijn eerste account kwijt geraakt door het zo fantastisch betrouwbare Microsoft Windows systeem destijds. En dat was niet de eerste of laatste keer.

Leuk ook hoe ik door de jaren en nu nog steeds bij de PC bladen een wederkerend thema zie: Hoe maak ik mijn windows installatie veiliger en stabieler.

Ik ben van plan over te stappen op SteamOS. Draai om de zoveel tijd Linux. Maar gut oh gut wat lijken die ook toch veel op MacOS he? Mag ik niet zeggen hier. Maar het is wel zo.

SteamOS!
Vragen over moderatiescores kan je kwijt in: Het kleine-mismoderatietopic deel XXX
Het helpt daarbij wanneer je een link geeft naar de betreffende reactie zodat mensen niet hoeven te gissen waar je vraag over gaat.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinker
  • Laatst online: 14-05 16:00
*knip* dit voegt niets toe.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 09-04-2025 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinker