Verkeerd Vinted pakketje ontvangen. Retourkosten voor mij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Ik dacht, laat ik ook eens wat kopen via Vinted. Dit is de eerste keer dat ik iets koop Via Vinted dus ik dacht laat ik het eens proberen., een keer proberen kan geen kwaad. Nou, meteen mijn laatste keer

Ik had een trui van NZA gescoord voor een klein prijsje. Verkoper verstuurde het pakket netjes en snel. Drie dagen geleden heb ik het opgehaald bij het DHL-punt. Tot zover ging alles prima.

Bij het openen van het pakket bleek het totaal niet de trui te zijn die ik had besteld. In plaats daarvan kreeg ik een andere trui én een broek opgestuurd, allebei niet in mijn maat of smaak. Vervolgens contact opgenomen met de verkoper en hij geeft ook toe dat er iets fout is gegaan. Prima, kan gebeuren — ik wil retourneer het wel.

Nu blijkt echter dat ik moet zelf opdraaien voor de retourkosten van €3,90. Althans, op deze manier heeft de verkoper mijn melding verwerkt. Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens. De verkoper heeft een fout gemaakt, dus moet hij maar de retourkosten betalen. Ik probeer dit al een tijd te regelen met de verkoper, maar hij draait er maar omheen of begrijpt me niet (Verkoper zit in Spanje)

Nu staat dit schijnbaar inderdaad in de voorwaarden van Vinted, dat bij verkeerde leveringen de koper voor de retourkosten moet opdraaien.
Please note that if you want to return an item you can do so if you have received a significantly not as described or damaged item and have reported your issue within 2 days after the delivery, as described in our Buyer Protection policy https://www.vinted.nl/help/550 but you will be responsible for the return costs. This is in our Terms & Conditions https://www.vinted.nl/terms-and-conditions 5.5.3.2. You may also try to find a mutual agreement with the seller and request that they split the return shipping cost with you.

If you choose to return the item:
You can ship the item with our integrated return shipping label by choosing “Send with Inpost“ where you will be able to track the shipping on Vinted until the item arrives!
If you only see one shipping option, "I'll organize my own" kindly note that the shipping fees will depend on your personally chosen shipping provider. We hope to offer more flexible return options in the future.
Hier heb ik een klacht over ingediend bij Vinted, maar Vinted blijft bij hun standpunt: als koper betaal je zelf de retourkosten, ook als de fout bij de verkoper ligt. Ze raden aan om met de verkoper tot een compromis te komen, maar die reageert niet

Heeft iemand dit eerder meegemaakt? En is er iets wat ik nog kan doen, behalve het maar accepteren? Tips zijn welkom!

Voor mij draait het hier niet om het bedrag, maar om het principe. Ik vind het raar dat de verkoper een fout maakt, hij zijn spullen straks weer terugkrijgt en geen kosten heeft gemaakt, terwijl ik als koper financieel benadeeld wordt. Wellicht retourneer ik wel "iets" maar niet het juiste. "Oops. per ongeluk het verkeerde opgestuurd".

Voor mij is het in ieder geval de eerste en laatste keer dat ik Vinted gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 20:00

DirtyBird

Praktiserend denker

Hoe heb je betaald? Als je met cc hebt betaald kun je het laten storneren en dan zal de verkoper wel weer communicatief worden. Als je met ideal hebt betaald kun je niet veel beginnen ben ik bang.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

De tweedehands markt is wat anders dan iets nieuw uit de winkel kopen, hier gelden andere voorwaarden waar jij mee akkoord bent gegaan toen je het item kocht. Dat je het achteraf een stomme voorwaarde vind daar kun je nu niet meer zoveel mee.

Als de verkoper niet z'n fout wil rechtzetten en de retourkosten wil vergoeden zul je het gewoon conform de voorwaarden moeten oplossen: zelf betalen en accepteren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
gewoon betaald via Ideal geloof ik, in ieder geval niet met CC.

En uiteraard begrijp ik dat de tweedehands markt anders is dan nieuw. Nogmaals het is maar 3,90 voor het verzenden, maar ik heb een soort van principes. En tuurlijk heeft Vinted zich ingedekt door zulke voorwaarden in de T&C te zetten, maar die leest natuurlijk niemand tot je er mee te maken hebt :+

Ik vind deze alleen onbehoorlijk in dit geval. Als het te klein is, niet lekker zit etc dan is het logisch dat ik als koper de kosten moet betalen. Echter als het een fout van de verkoper is, vind ik dat de verkoper hiervoor de kosten moet dragen en niet ik als koper.

Maar ik ben dan wel weer benieuwd als ik een pakketje retour waar zijn spullen niet inzitten, dan ben ik benieuwd hoe Vinted dan gaat reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:23
Vreesie schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:15:
gewoon betaald via Ideal geloof ik, in ieder geval niet met CC.

En uiteraard begrijp ik dat de tweedehands markt anders is dan nieuw. Nogmaals het is maar 3,90 voor het verzenden, maar ik heb een soort van principes. En tuurlijk heeft Vinted zich ingedekt door zulke voorwaarden in de T&C te zetten, maar die leest natuurlijk niemand tot je er mee te maken hebt :+

Ik vind deze alleen onbehoorlijk in dit geval. Als het te klein is, niet lekker zit etc dan is het logisch dat ik als koper de kosten moet betalen. Echter als het een fout van de verkoper is, vind ik dat de verkoper hiervoor de kosten moet dragen en niet ik als koper.

Maar ik ben dan wel weer benieuwd als ik een pakketje retour waar zijn spullen niet inzitten, dan ben ik benieuwd hoe Vinted dan gaat reageren.
Tja, daarover moet je bij Vinted met de verkoper in discussie / afspraken maken. Niet met Vinted.
Zelf ook gehad met schoenen. 4 maten groter ontvangen. Heb ze uiteindelijk gehouden en zelf opnieuw verkocht en van de verkoper een deel van het betaalde bedag teruggekregen.
Was uiteindelijk sneller en voordeliger voor me dan retour sturen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr. Stom
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-10 19:22
Je kunt een hele boom optuigen over non-conformiteit en kosteloos retourzenden. Mogelijk heb je recht op kosteloos retour wegens de non-conformiteit van de producten.

Maar zelfs al heb je gelijk, ga het maar eens halen. Een buitenlandse particulier, een platformaankoop en dat voor een minimaal bedrag. Tel daarbij op de onzekerheid van daadwerkelijk financieel verhaal en de kosten die je moet maken voor een procedure en buitenlandse incasso.

Tenzij je liefhebber bent van dure principes wist ik wist het wel:

€3,90 betalen voor een retour, rest van het geld terug op de rekening en een één ster beoordeling voor de verkoper.

En dan genieten van het zonnetje tijdens het fietsritje/loopje van en naar het pakketpunt.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Stom op 08-04-2025 16:50 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ik lees dat je twee kledingstukken hebt ontvangen, in plaats van het ene dat je besteld hebt. En dat je er volgens de voorwaarden voor mag kiezen om te retourneren, maar dat dat niet verplicht is.

Gewoon die twee stuks te koop zetten (vinted, of gewoon marktplaats) en zo de verzendkosten eruit halen, misschien wat winst halen. De verkoper 1 ster geven, en daarna je account opzeggen.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06:55
nu heb je niks. stuur het terug en zorg dat de verkoper je wel het goede toestuurt, dan heb je je Anza trui voor 3.90 meer. blijft goedkoop.
Principes zijn oké maar maak je leven niet onnodig moeilijk. zonde van je tijd,

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• danny_s
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 22-07 18:16
Volgens mij moet je dit zien als twee losse zaken:

1. Je hebt iets gekocht, nog niet ontvangen en moet dus nog worden geleverd.

2. Je hebt iets ontvangen waar je niet om hebt gevraagd. Daarin ben je volgens mij verplicht de zender de mogelijkheid te bieden het op te komen halen en ben je niet verplicht om daar kosten voor te maken.

Maar dit maakt natuurlijk wel dat het nog meer gezeik en nog meer een frustrerende principe-kwestie wordt.

Ik zou het er misschien op gooien dat je nog niet hebt ontvangen wat je hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Dat is een keuze van de verkoper.
De verkoper kan er ook voor kiezen om de retourkosten voor zich te nemen en dat lijkt mij ook niet meer dan redelijk als je het verkeerde artikels ontvangen had.
Het is immers niet jou schild maar de verkoper zijn schuld.
Een foutje kan gebeuren maar los het dan wel fatsoenlijk op.
De koper betaalt normaal gesproken voor de retourkosten. Je kunt dit echter met de verkoper bespreken – ze kunnen misschien aanbieden om de verzendkosten te betalen als ze het artikel retour vragen.

Als de verkoper betaalt voor de retourzending van het artikel, houd er dan rekening mee dat je alleen gebruik kunt maken van Geïntegreerde verzending.
Als de verkoper je vraagt om te betalen voor de retourzending, kun je de geïntegreerde verzendmethode gebruiken of je eigen retourzending (met tracking) regelen (aangepaste verzendmethode).
https://www.vinted.nl/help/1090

Ik begrijp je principes helemaal en vind dat ook een hele gekke voorwaarde dat je als koper voor de retour opdraait als het een verkeerd product is.
Waar betaal je dan ook de kopersbescherming voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiabaas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 30-09 17:14
De voorwaarden van Vinted gaan in tegen de geldende regelgeving. Tevens behandelt het stukje uit de voorwaarden van Vinted niet het gene wat jou is overkomen, namelijk het toegestuurd krijgen van een totaal ander product. Het is niet het shirt wat te koop stond wat uiteindelijk een beetje verkleurd is oid.

Wat mij betreft valt het dus onder oplichting en zou Vinted daar op moeten handelen en ben zeker jij niet degene welke voor de kosten zou moeten opdraaien.

Je zou kunnen vragen wat je moet doen om je geld terug te krijgen als je een suikerklontje ontvangen ipv een kledingstuk. Deze kwestie is namelijk het zelfde. Wellicht heeft Vinted dan een ander antwoord.

[ Voor 18% gewijzigd door maffiabaas op 09-04-2025 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:14
maffiabaas schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:06:

Wat mij betreft valt het dus onder oplichting en zou Vinted daar op moeten handelen en ben zeker jij niet degene welke voor de kosten zou moeten opdraaien.
Nou nou, oplichting...In welk opzicht is de verkoper er nu beter op geworden dan?

Geef de verkoper een beoordeling en laat het lekker gaan (althans dat zou mijn ongevraagde advies zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

maffiabaas schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:06:
Wat mij betreft valt het dus onder oplichting
Als we het hebben over regelgeving is dat natuurlijk ook niet waar, voor oplichting moet de actie bewust zijn. Dit is "gewoon" het niet nakomen van een overeenkomst. Maar verder heb je natuurlijk gelijk dat de verkoper alsnog, en zonder kosten, aan de overeenkomst moet voldoen, of de hele overeenkomst terugdraaien (inclusief verzendkosten).

Maar vinted zal wel een platform zijn waar je overeenkomsten direct met de koper/verkoper afsluit, en niet met het platform, en dan mag je je recht gaan halen bij iemand in Spanje, voor 3,95. Als puntje bij paaltje komt ben je natuurlijk gek als je die moeite neemt.

[ Voor 21% gewijzigd door bwerg op 09-04-2025 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:44
Uiteindelijk koop je niet van Vinted, maar van een prive-persoon. Vinted is hier slechts een intermediair. De regels van Vinted doen er dan ook niet zo heel erg toe. Ook hier gelden uiteraard de regels van conformiteit en nakoming. Al kun je tussen 2 prive-personen dat uitsluiten, ik weet niet in hoeverre dat hier gebeurd is. Dus ja, in principe moet die persoon de retourkosten betalen.

Maar, pick your battles wisely... Betaal die paar Euro's en ga verder met je leven.

[ Voor 11% gewijzigd door SkiFan op 09-04-2025 09:41 ]

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:31
Eens met bovenstaande. Betaal die 3.90, rond alles af en delete je Vinted account. (dat is wat ik zou doen).
Vreselijk onterecht maar de kans dat je alsnog een eerlijke oplossing krijgt lijkt me vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

SkiFan schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:40:
Ook hier gelden uiteraard de regels van conformiteit en nakoming. Al kun je tussen 2 prive-personen dat uitsluiten
Is dat zo? Volgens mij namelijk niet, als je iets afspreekt moet je het nakomen en aan de verwachtingen voldoen. Je mag in een overeenkomst natuurlijk wel die verwachtingen temperen, bijvoorbeeld door te zeggen dat het voldoende is dat de verkoper alleen een poging tot verzenden doet, ook al lukt die poging misschien niet.

Semantisch heeft het dezelfde uitkomst, maar een discussie over of conformiteit wel of niet toepasbaar is lijkt me dus niet aan de orde.

[ Voor 3% gewijzigd door bwerg op 09-04-2025 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:44
@bwerg Ik bedoelde hier expliciet de gevolgen van non-conformiteit. Zo kun je prima tussen 2 prive-personen afspreken dat de leverancier bij non-conformiteit niet de retourzending zal betalen. En de voorwaarden van Vinted kunnen deel van deze overeenkomst worden doordat beide partijen ze impliciet dan wel expliciet geaccepteerd hebben.

In zoverre kun je de positie tussen 2 prive-personen goed vergelijken met die tussen 2 zakelijke partijen.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 01-10 11:36
Ik vind dat je wat te kort door de bocht gaat. Het staat immers opgenomen in de voorwaarde van vinted. Betreft principes, behoor je in principe de voorwaarde door te nemen voor het aangaan van een (koop)overeenkomst....

Ik vind niet dat de ervaring van 1 slechte verkoper een spiegeling is van alle verkopers.

Als de verkoper helemaal niet meer reageerd heeft het terug sturen en wachten op het juiste weinig zin. Heb je vanuit die hoek al contact opgenomen met Vinted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Duke of Savage schreef op woensdag 9 april 2025 @ 14:28:
Ik vind dat je wat te kort door de bocht gaat. Het staat immers opgenomen in de voorwaarde van vinted. Betreft principes, behoor je in principe de voorwaarde door te nemen voor het aangaan van een (koop)overeenkomst....

Ik vind niet dat de ervaring van 1 slechte verkoper een spiegeling is van alle verkopers.

Als de verkoper helemaal niet meer reageerd heeft het terug sturen en wachten op het juiste weinig zin. Heb je vanuit die hoek al contact opgenomen met Vinted?
Dit is ook weer wat kort door de bocht. Dat iets in de voorwaarden staat betekent nog niet dat het rechtsgeldig is. Er wordt dan ook niet over gesproken dat iedereen over een kam geschoren wordt, maar het kan voor een nieuwe gebruiker wél voldoende zijn om geen zaken meer te doen op Vinted.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:00

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Vreesie schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:01:
Voor mij draait het hier niet om het bedrag, maar om het principe.
Tja... Wel eerst voorwaarden accepteren, maar als puntje bij paaltje komt toch proberen om er onderuit te komen getuigt nu niet echt van principieel gedrag.

Misschien niet wat je wilt horen, maar dat is wel het eerste wat bij mij opkomt...

Inhoudelijk: laat het erbij zitten. Dit ga je niet winnen, het gaat financieel ook nergens om. Besteed je tijd en energie aan leuke dingen. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
Dat mag je inderdaad vinden, maar ik denk niet dat jij alle t&c leest als je ergens een account aanmaakt.

Aan de helpdesk van Vinted heb je helemaal niets. Ik had hier juist een melding gemaakt en verwijzen naar de t&c is het enige wat ze doen. Uitleg waarom dit in de t&c staat doen ze niet en bemiddelen met de verkoper doen ze ook niet. After thorough investigation is this our final decision bla bla.

De verkoper laat inmiddels ook niets meer van zich horen.

Anyhow.. pakketje is inmiddels onder weg terug naar Spanje.

Oplichting is het niet geweest, maar ben wel gewoon teleurgesteld in de hele afhandeling, ik zou het in ieder geval anders gedaan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Real
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Mr. Stom schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 16:39:
Je kunt een hele boom optuigen over non-conformiteit en kosteloos retourzenden.
Als de verkoper geen professional was (en dat blijkt niet uit de TS), dan is er voor wat betreft Nederlands recht geen geen wettelijk verplichting voor de verkoper om retourkosten te voldoen als dat anders overeen is gekomen.

Op dit platform worden blijkens de algemene voorwaarden (AV) die de TS deelde alle betalingen over en weer verricht via een derdenrekening van het platform en uitbetaling vindt plaats op voorwaarden van het platform. Wat wel complex is overigens, is de dat de AV bepalen:
Op deze Voorwaarden is de nationale wetgeving van het land waar je woont (jouw verblijfplaats) van toepassing.
Dat is onmogelijk als het een internationale koop betreft en deze voorwaarden zowel voor de verkoper als koper van toepassing zijn. Dit rechtskeuzebeding lijkt mij zinledig voor wat betreft de koopovereenkomst en dus is er geen rechtskeuze gemaakt. Dat betekent op grond van art. 4 Rome I Verordening dat Spaans recht van toepassing is en in theorie kan daarin dwingend staan geregeld dat de verkoper de retourkosten draagt, maar ik verwacht dat niet.

De TS maakt nu een topic aan, maar de TS zou bij wijze van spreken ook een verkoper geweest kunnen zijn die een fout maakte met verzending van de kleren en ineens retourkosten moet betalen terwijl de AV bepalen dat de retourkosten voor rekening van de koper komen.

Kortom: het is niet alleen procedureel een uitdaging (hoewel de TS kan procederen via een EPGV), maar het lijkt mij waarschijnlijk dat de TS zo'n rechtszaak zou verliezen voor wat betreft de retourkosten.

Voor onbepaalde tijd ben ik gestopt met reageren op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Real
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Vreesie schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 17:34:
Dat mag je inderdaad vinden, maar ik denk niet dat jij alle t&c leest als je ergens een account aanmaakt.
Dat doen de meeste mensen niet, maar er is geen manier voor het platform om af te dwingen dat mensen de voorwaarden echt lezen. Dus hoe zou jij dit oplossen als je het platform bent?

Er zijn immers twee partijen en het kan ook de koper zijn die ten onrechte stelt dat de zaak niet voldoet.

Voor onbepaalde tijd ben ik gestopt met reageren op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikejux
  • Registratie: Mei 2023
  • Nu online
Question Mark schreef op donderdag 10 april 2025 @ 13:17:
[...]

Tja... Wel eerst voorwaarden accepteren, maar als puntje bij paaltje komt toch proberen om er onderuit te komen getuigt nu niet echt van principieel gedrag.

Misschien niet wat je wilt horen, maar dat is wel het eerste wat bij mij opkomt...

Inhoudelijk: laat het erbij zitten. Dit ga je niet winnen, het gaat financieel ook nergens om. Besteed je tijd en energie aan leuke dingen. :)
100% mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:29

Yucon

*broem*

Ik schat zo in dat de voorwaarden zo in elkaar zitten omdat Vinted geen zin heeft om meegesleurd te worden in detaildiscussies als 'dit 3mm lange draadje is rood en niet groen'. Of dat mensen naar gelegenheidsargumenten gaan zoeken om onder die retourkosten uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:00

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Vreesie schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 17:34:
Oh, dat doe ik zeker niet hoor. Het ging mij meer om het principe statement wat je maakt. Als je vanuit principe redeneert kan dat twee kanten op werken.
  1. Ik ben het (achteraf) niet eens met de voorwaarden, en ik ga het vanuit principe aanvechten.
  2. Hey, ik vind het stomme voorwaarden maar ik heb ze geaccepteerd, laat ik dan vanauit principe mij er dan maar houden..
.
Principes zijn leuk, maar niet altijd de beste raadgevers. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vreesie
Yucon schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:06:
Ik schat zo in dat de voorwaarden zo in elkaar zitten omdat Vinted geen zin heeft om meegesleurd te worden in detaildiscussies als 'dit 3mm lange draadje is rood en niet groen'. Of dat mensen naar gelegenheidsargumenten gaan zoeken om onder die retourkosten uit te komen.
Mijn vermoeden is dat ze dit doen omdat het geld op de tijdelijke tussenrekening van mij is en het dus makkelijker is om de retourkosten hiermee te verrekenen ipv om de kosten bij de verkoper te verhalen.

Aan de andere kant kunnen ze aan de verkoper een termijn kunnen geven om dit te betalen via hun platform.

Anyhow, het is aan mijn kant klaar en pakket is weer zijn kant op. Nog steeds wel “teleurgesteld” hoe dit verder afgehandeld is, ook door de Vinted helpdesk. ik zou het in ieder geval anders doen. Maar goed en door. er zijn belangrijkere dingen waar ik me druk om kan/moet maken. Fijne zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwingyTwingy
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08:12
Maar normaal gesproken hoef je toch alleen maar aan te geven dat het product niet conform verwachting is? Ik heb iets vergelijkbaars gehad toen de verkoper totaal iets anders had gestuurd (met ook een totaal andere waarde). Ik heb bij ontvangst aangegeven dat het niet het bestelde artikel was en kreeg toen heel vlot mijn geld terug.
Pagina: 1