Marantz SR6009 Lage output (sub)pre out?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-05 19:40
Heren, dames,

Ik loop tegen een probleem aan met mijn SR6009, specifiek met het inregelen van mijn subwoofer(s)

De subwoofer versterker die ik gebruik is een zelf gebouwde met 3 modules LJM-L15D met een miniDSP er voor zodat ik multisuboptimizer kan gebruiken

Wanneer ik Audyssey draai hoor ik de testtoon netjes over de woofers echter bij muziek via Chromecast is er niks te horen. Als ik de woofers voel bewegen ze iets maar het is te weinig om te horen. Als ik het signaal meet meet ik slechts 30mV bij redelijk volume.

De subversterker werkt prima, wanneer ik deze op een laptop aansluit komt er ruim voldoende geluid uit.

De DSP is vrij van filtering oid.

Ik heb een factory reset gedaan (M-DAX + Zone2 knop ingedrukt houden bij inschakelen) in de hoop dat er vergeten instelling gedeactiveerd zou worden.

Om die reden zoek ik het probleem toch in de receiver, maar ik kom er gewoon niet uit...

Weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Nou, kennelijk was dit een self fulfilling prophecy.

Nog een hoop aan instellingen geprobeerd en ineens werkt het. Wat het nu precies was, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Check je LFE setting even.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Staat op LFE+main, op verschillende crossovers geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die setting gaat bij Marantz / Denon per input / bron en variert voro de 5.1 resp stereo setting. Worth checking :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
The Eagle schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:15:
Die setting gaat bij Marantz / Denon per input / bron en variert voro de 5.1 resp stereo setting. Worth checking :)
Goeie, ga ik doen. Echter stream ik alles via Chromecast dus in principe maar een bron. kan natuurlijk net zo geweest zijn dat die niet goed stond :)
Pagina: 1