Google maakt Gemini Live-functie die camerabeelden kan…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Artikel: nieuws: Google maakt Gemini Live-functie die camerabeelden kan gebruiken besc...
Auteur: @Hayte

"De functie lijkt alleen een still te gebruiken en geen livebeelden."
en
"Op basis van een korte test door de redactie van Tweakers
lijkt de functie alleen een enkel frame te gebruiken en geen live camerabeelden"

Terwijl Google in het mini-persbericht voor NL ook deze video linkte, dat lijkt wel live:

Lijkt trouwens op gefaseerde uitrol, Gemini vertelt me hier dat deze functie nog niet werkt op m'n Pixel 9 Pro.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-06 19:48

Hayte

Nieuwsredacteur
CLB schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 08:54:
Artikel: nieuws: Google maakt Gemini Live-functie die camerabeelden kan gebruiken besc...
Auteur: @Hayte

"De functie lijkt alleen een still te gebruiken en geen livebeelden."
en
"Op basis van een korte test door de redactie van Tweakers
lijkt de functie alleen een enkel frame te gebruiken en geen live camerabeelden"

Terwijl Google in het mini-persbericht voor NL ook deze video linkte, dat lijkt wel live:
[YouTube: AI die met je meekijkt (letterlijk)]

Lijkt trouwens op gefaseerde uitrol, Gemini vertelt me hier dat deze functie nog niet werkt op m'n Pixel 9 Pro.
Dank voor dat laatste, ik heb het artikel van een update voorzien :) Wat betreft je eerste punt: had ik gezien, maar zo werkte de functie bij ons niet.