De beste monitors

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormbyte
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 16:08
Voor mijn vergelijking in mijn volgende tv ben ik ook aan het kijken naar monitoren van 55" en groter.

Monitors vergelijken
vanaf 55" t/m 104,7"×16:9×

Ik zie alleen geen relevante vergelijking bij de Best Buy Guides monitoren of televisies.
Gezien monitoren geen last hebben van `Smart` zijn maar toch vaak hdmi aansluitingen hebben lijken mij deze uitermate geschikt.
Schermdiagonaal, Resolutie, stroomverbruik, Helderheid en connectiviteits mogelijkheden zijn dingen om mogelijk te vergelijken.

Beste antwoord (via stormbyte op 09-04-2025 10:10)

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-09 17:33

deepvreezo

Redacteur
Naast weinig vraag is er in deze categorie ook weinig aanbod, althans voor consumenten, waar we bij Tweakers wel primair op focussen. Als ik even op je bovenstaande link kijk zie ik vooral schermen die bedoeld zijn voor in etalages, om in de vergaderruimte te hangen, of het zijn touchscreens die je als smartboard kunt gebruiken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HUW
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:45

HUW

Wat is je vraag precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormbyte
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 16:08
Dan zal de vraag heel duidelijk neer zetten

Waarom voegen jullie de grote monitoren niet toe aan Televisie Best Buy Guide of Monitor Best Buy Guide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evmmb
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20-09 11:41
Je moet het op een gegeven moment natuurlijk wel afkaderen wat je in zo'n vergelijking allemaal mee neemt.
Voor een dergelijke categorie lijkt de doelgroep me te klein.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-09 17:33

deepvreezo

Redacteur
Naast weinig vraag is er in deze categorie ook weinig aanbod, althans voor consumenten, waar we bij Tweakers wel primair op focussen. Als ik even op je bovenstaande link kijk zie ik vooral schermen die bedoeld zijn voor in etalages, om in de vergaderruimte te hangen, of het zijn touchscreens die je als smartboard kunt gebruiken.