10+ refurbished laptops aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 634 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:34
Wat ga je met je laptop doen?
Laptops worden gebruikt door cursisten voor het gebruiken van naslagwerken (pdf) en het maken van examens op een website
[i]Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken?
Pdf lezen en 2-3 verschillende (lichte) websites gebruiken. Pdf in verschillende uitvoeringen, bestanden kunnen tot 500MB groot zijn.

Wat is je budget?
€235 max per stuk

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop wordt bijna alleen op locatie gebruikt, echter per 5 stuks met Lader en muis in 1 krat, gewicht is geen probleem. Scherm tot 14 inch zodat het in het krat past.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
We hebben al 30 stuks Lenovo T440, hetzelfde merk is mooi echter geen must

Systeem eisen geschikt voor Windows 11 (onze T440 kan geen windows11 op draaien zonder register aanpassingen, dat is geen optie)

We kochten steeds laptops bij dezelfde partij en dat was altijd prima in orde. Redelijk geprijsd, vlot geleverd, nette apparaten. Bij de laatste levering ging het gruwelijk mis, verkeerde laptops geleverd, laptops met ontzettend veel schade terwijl er op lichte gebruikssporen was ingekocht, tot 3x toe geruild maar steeds problemen met defecte laptops, schade etc.
Vandaar dat ik een betrouwbare partij zoek die ook wat grotere aantallen kan leveren. En ik vind alleen bedrijven die 2-3 stuks van hetzelfde kunnen leveren, óf exorbitant hoge prijzen hebben.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:39

sanzut

It's always christmas time

Bel een lokaal bedrijf, van meer dan 200 kantoor-medewerkers, die zijn er vast. Bedrijven van dat formaat hebben een vast roulatieschema voor omruilen hardware, daar worden elk jaar veel laptops vervangen. Wellicht kan je daar een dealtje sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:10
Is het voor een goed doel? Als dat zo is, is het gemakkelijker om aan bedrijfslaptops te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:05
sanzut schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:44:
Bel een lokaal bedrijf, van meer dan 200 kantoor-medewerkers, die zijn er vast. Bedrijven van dat formaat hebben een vast roulatieschema voor omruilen hardware, daar worden elk jaar veel laptops vervangen. Wellicht kan je daar een dealtje sluiten.
Dat gaat allemaal ingepland via een reseller/leaseconstructie en die mensen hebben echt nul interesse om dat overhoop te gooien voor een paar extra euro's die toch 3 jaar geleden al in het budget verwerkt zijn.

Vergeet het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
White Feather schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:59:
Is het voor een goed doel? Als dat zo is, is het gemakkelijker om aan bedrijfslaptops te komen.
Nee, gewoon voor een commercieel bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
sanzut schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:44:
DSM, ABP en CBS zitten hier om de hoek. Bij de eerste 2 heb ik wel iets van contacten maar er is geen enkele mogelijkheid om 10 of 20 laptops te kopen. Dat is allemaal lease en daar komt niemand tussen, of je moet het hele leasecontract kunnen overnemen. Brug te ver om een paar handen vol laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Die 235, is dat incl of excl BTW?

Ik zie bij FlexIT op dit moment wat 14" spul van Lenovo (T490) of Dell (Latitude 7400) in redelijke hoeveelheden rond de 205-225 staan. Is Core i5 8-series, dat zou Windows 11 kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
_JGC_ schreef op maandag 7 april 2025 @ 20:34:
Die 235, is dat incl of excl BTW?

Ik zie bij FlexIT op dit moment wat 14" spul van Lenovo (T490) of Dell (Latitude 7400) in redelijke hoeveelheden rond de 205-225 staan. Is Core i5 8-series, dat zou Windows 11 kunnen draaien.
235 incl BTW

FlexIT doet zo te zien alleen huur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

In wateringen (ik gok dat je in dh/rijswijk/delft zit) refurbished laptops voor 234.95€

https://www.thatsit.nl/la...list_order=price-low-high

Prima winkel en je kunt ze zelf uitzoeken :)

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Boudewijn schreef op maandag 7 april 2025 @ 20:50:
In wateringen (ik gok dat je in dh/rijswijk/delft zit) refurbished laptops voor 234.95€

https://www.thatsit.nl/la...list_order=price-low-high

Prima winkel en je kunt ze zelf uitzoeken :)
Ik zit in Limburg 😊 en ik zie alleen kleine aantallen, 1-2-3 stuks per type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:19

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit kan prima in de V&A. Een discussiewaarde ontbreekt hier en oproepjes als deze horen niet thuis op het forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.