An audi a day keeps de doctor away | AMD R5 9600X + ASUS 5080 ASTRAL | Bekijk mijn inventaris
Dan is het alleen nog de foto's
An audi a day keeps de doctor away | AMD R5 9600X + ASUS 5080 ASTRAL | Bekijk mijn inventaris
We zijn altijd blij met dit soort meldingen. Kan via het forum zoals je nu doet, maar ook via het productgevens verbeteren formulier. Deze kan je bereiken door bij een uitvoering op de kenmerkenpagina (bijvoorbeeld uitvoering: Samsung Galaxy S25 Ultra, 256GB opslag Zwart) onder de specs te klikken op "Verbeter productgegevens", waarna je je melding kwijt kan. Als het iets is wat je daar niet kwijt kan (bijvoorbeeld over de afbeeldingen) of je wilt een toelichting geven, kan je het Opmerkingen-veld gebruiken. Na controle door ons (over het algemeen max 1 werkdag) zal de wijziging al dan niet online worden gezet.
oke, fijn om te horen. Ik heb het meteen uitgprobeerd. krijg je dan ook terug koppeling?
Als het goed is, heb je nu mail. Het antwoord is dus jaTheProst schreef op donderdag 10 april 2025 @ 14:42:
@Glaanie mnu.
oke, fijn om te horen. Ik heb het meteen uitgprobeerd. krijg je dan ook terug koppeling?
[ Voor 27% gewijzigd door TheProst op 10-04-2025 15:01 ]
Dit topic is gesloten.
![]()