gegevens Samsung S25 Ultra 256Gb kloppen niet

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RcsProst
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 16:00
Beste Mod,

heeft zich al opgelost:Bij de S25 Ultra klopt de prijs niet van Belsimple. Die zegt dat die 1.099 euro is, maar als je dan erop klikt zie je op hun website zie je een hogere prijs. Dit verschil per kleur, voor nu zie ik het bij Blauw, zwart, grijs en zilver.

Ook zie je bij de Git zwarte variant foto's van de normale zwarte variant en vice verca.

uitvoering: Samsung Galaxy S25 Ultra, 256GB opslag Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-05 09:12

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Heeft het probleem zich misschien al gefixt? Ik zie op jouw linkje geen 1099 maar 1365 staan in de PW en dat is ook de prijs die ik krijg bij doorklikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RcsProst
@Patriot Ja ik zie het. Misschien was ik te snel ofso? Ik heb meerdere keren pagina ververst.

Dan is het alleen nog de foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RcsProst
@Glaanie Ben ik weer. Ik weet niet of het iets uit maakt van de foto's? en doe ik dit wel juist door dit soort dingen te melden? en doe ik het ook wel op de juiste plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:43

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@RcsProst Sorry, ik had je post gemist. Plaatjes van de zwarte (licht titanium rand) en gitzwarte (zwart titanium rand) waren inderdaad door elkaar gehaald, ik heb wat gesnoeid zodat nu wel de juiste plaatjes erbij staan: uitvoering: Samsung Galaxy S25 Ultra, 256GB opslag Zwart :)

We zijn altijd blij met dit soort meldingen. Kan via het forum zoals je nu doet, maar ook via het productgevens verbeteren formulier. Deze kan je bereiken door bij een uitvoering op de kenmerkenpagina (bijvoorbeeld uitvoering: Samsung Galaxy S25 Ultra, 256GB opslag Zwart) onder de specs te klikken op "Verbeter productgegevens", waarna je je melding kwijt kan. Als het iets is wat je daar niet kwijt kan (bijvoorbeeld over de afbeeldingen) of je wilt een toelichting geven, kan je het Opmerkingen-veld gebruiken. Na controle door ons (over het algemeen max 1 werkdag) zal de wijziging al dan niet online worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RcsProst
@Glaanie mnu.

oke, fijn om te horen. Ik heb het meteen uitgprobeerd. krijg je dan ook terug koppeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

RcsProst schreef op donderdag 10 april 2025 @ 14:42:
@Glaanie mnu.

oke, fijn om te horen. Ik heb het meteen uitgprobeerd. krijg je dan ook terug koppeling?
Als het goed is, heb je nu mail. Het antwoord is dus ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RcsProst
@Glaanie hahaha yes hij is binnen. Was wel een hele bijzondere kaart geweest met de kenmerken die hij had, hoe het eerst stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ja klopt, bij het aanmaken waarschijnlijk in eerste instantie gekopieerd van een andere kaart, die wel 2x HDMI had en vervolgens over het hoofd gezien bij het controleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RcsProst
@Glaanie je moet nog iets verder snoeien 😁https://tweakers.net/pricewatch/2162824/samsung-galaxy-s25-ultra-256gb-opslag-gitzwart.html

[ Voor 27% gewijzigd door RcsProst op 10-04-2025 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.