Hallo Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om games zoals F1, Fifa, Rainbow 6 siege te spelen. Met het nieuwe systeem hoop ik ook nieuwere games makkelijk te kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1250 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit wordt mijn eerste pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe machine. Liefst een die ik niet snel hoef te upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat kastgrootte betreft maakt niet zoveel uit. Het zou fijn zijn als hij niet teveel herrie maakt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik advies over of ik geen componenten heb gekozen die niet samengaan. Omdat het de eerste pc is die ik zelf ga bouwen wil graag advies over wat de ervaren bouwers van de gekozen onderdelen vinden of wat ze anders zouden doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om games zoals F1, Fifa, Rainbow 6 siege te spelen. Met het nieuwe systeem hoop ik ook nieuwere games makkelijk te kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1250 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, dit wordt mijn eerste pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe machine. Liefst een die ik niet snel hoef te upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat kastgrootte betreft maakt niet zoveel uit. Het zou fijn zijn als hij niet teveel herrie maakt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik advies over of ik geen componenten heb gekozen die niet samengaan. Omdat het de eerste pc is die ik zelf ga bouwen wil graag advies over wat de ervaren bouwers van de gekozen onderdelen vinden of wat ze anders zouden doen.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 202,- | € 202,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 157,99 | € 157,99 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4060 Gaming OC 8G | € 334,96 | € 334,96 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Gray TG Light Tint | € 85,51 | € 85,51 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 5 | € 93,90 | € 93,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 106,90 | € 106,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 - V2 - Full Modular | € 95,75 | € 95,75 |
1 | SSD's | Kingston NV3 (retail) 1TB | € 56,90 | € 56,90 |
Totaal | € 1.133,91 |