McFraGG de gekste !!
Ja?
Ik heb het aan de praat, en het enige wat ik daarvoor heb gedaan is MSN geinstalleerd, en daarna zenden maar.
Ik zie het probleem niet.
HINT: Check je firewall instellingen.
| Life is a game (and games are fun) | homepage |
Verwijderd
Maakt niet uit, ik heb geen firewall, maar hij kan nog steeds niet verzenden. Dat komt doordat je die poorts moet toe wijzen dan zou het werken. Ik moet het nog steeds een keertje doen, maarja, ben een klein beetje luiOp zondag 16 september 2001 14:58 schreef akakiwi het volgende:
...
HINT: Check je firewall instellingen.
maar ontvangen is out of the question
voor verzenden heb je de volgende poorten nodig: 6891 t/m 6900
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Verwijderd
ICQ is zeker leuk maar voor de normale mensen veels te omslachtig...Op zondag 16 september 2001 15:22 schreef jeroenbeekman het volgende:
Precies werkt hier ook niet, ook niet met ICQ (wat btw een veel beter chat programma is)...

Dit zijn mijn instellingen in w2kadv server
ik heb geen firewall
McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Heb van alles geprobeerd maar het lukt gewoon niet, en met ICQ kan ik weer wel verzenden maar niet ontvangen
weet je wat .. ik blijf net zolang zeiken tot het werkt
als het schijnt te kunnen.. leg me dan uit hoe
Ik krijg het niet aan de praat, check mijn posts maar hoelang ik er al mee bezig ben.
dan snap je deze reactie misschien
McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Probeer eerst alle poorten is open te zetten en daar het resultaat van te bekijken
Ik heb poort 1 t/m 65534 oid al open gehaDOp zondag 16 september 2001 16:13 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Misschien heb je voor het verzenden van bestanden een andere port range nodig
Probeer eerst alle poorten is open te zetten en daar het resultaat van te bekijken
McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Wat voor een I-net verbinding heb je ? ik kan bijv met Planet Internet ADSL geen FTP server beginnen.Op zondag 16 september 2001 16:17 schreef RaR het volgende:
[..]
Ik heb poort 1 t/m 65534 oid al open gehaD
Misschien heeft dit iets te maken met het verzenden van bestanden via MSN
Ik heb chello , omgeving rotterdam
McFraGG de gekste !!
iemand met wijze opmerkingen en ideeen ?
McFraGG de gekste !!
de ondersteuning:Op zondag 16 september 2001 16:09 schreef tose het volgende:
Hmm.. wat is het belangeirjke verschil tussen Win2k server en advanced server?
adv. server kan meer geheugen beheren, meer porcessoren, meer verbindingen enz.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Wat heeft dat met files verzenden te maken ?Op zondag 16 september 2001 18:26 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
de ondersteuning:
adv. server kan meer geheugen beheren, meer porcessoren, meer verbindingen enz.
McFraGG de gekste !!
nix... ik antwoord alleen maar op de vraag wat het verschil tussen 2ks. en 2kas. is.Op zondag 16 september 2001 18:39 schreef RaR het volgende:
[..]
Wat heeft dat met files verzenden te maken ?
Verwijderd
Nee niet echt neeOp zondag 16 september 2001 23:54 schreef Flipke het volgende:
RaR, ik heb nu m'n server hetzelfde staan, kun jij daarmee nu zenden en ontvangen??? Ik kan het ff niet proberen nu, geen vrienden onlijn!
Ik vindt het een beetje matige reacties allemaal.
Wie krijgt er mijn verzenden van files voor elkaar, i dare you
McFraGG de gekste !!
schop ^
<blockquote>
<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font>
<hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Eén waarschuwing. Meer info aan het eind van de topic.</font>
<hr color="FF0000" size="1">
</blockquote>
McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Bij mij precies zo...Op zondag 16 september 2001 15:30 schreef Devil_2000 het volgende:
Ontvangen perfect, verzenden niet
Heb van alles geprobeerd maar het lukt gewoon niet, en met ICQ kan ik weer wel verzenden maar niet ontvangen
"help mij nu ! NU zeg ik ! nou, niemand wil mij helpen! ik vind jullie niet meer leuk!
er zijn toch al meerdere zinnige reacties geweest dacht ik zo. als jij daar niet direct mee geholpen bent, jammer. maar het lijkt me een beetje zinloos om continue te blijven posten dat niemand je wil helpen....
Dit topic is gesloten.
![]()