Dat lood kan er in basis wel tegen, het zwakste deel van je onderdorpel (de onderkant) krijgt het waarschijnlijk wel iets zwaarder omdat vocht langzamer zal drogen. 1 groot voordeel van lood open laten liggen is dat mensen er zelden op gaan staan, dat moet je nog maar afwachten als je het gaat bedekken met (mogelijk scherpe) stenen.
Ik zou bang zijn dat de steentjes het lood lekprikken als je eroverheen loopt.
Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier
Wat @Boudewijn zegt.
Daarnaast gaat dat grind boven de klinkertjes uitkomen, en niet netjes op zijn plek blijven liggen: er gaat grind op je bestrating komen.
Als het puur om een visueel effect gaat zou je kunnen overwegen om een laag witte verf over het lood te smeren. Gaat er niet perfect uitzien, maar je bent van je donkere rand af tussen je witte grind en je witte dorpel.
Daarnaast gaat dat grind boven de klinkertjes uitkomen, en niet netjes op zijn plek blijven liggen: er gaat grind op je bestrating komen.
Als het puur om een visueel effect gaat zou je kunnen overwegen om een laag witte verf over het lood te smeren. Gaat er niet perfect uitzien, maar je bent van je donkere rand af tussen je witte grind en je witte dorpel.
Ik vind het eigenlijk wel mooi zo. Bestrating, steentjes, lood, dorpel.
Lekker zo laten, als je de steentjes een paar centimeter verhoogt dan komen ze overal terecht omdat er geen goede afbakening meer is.
Pagina: 1