Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:20
Hi,

Ik ben onlangs een aantal dagen op vakantie geweest en ik heb toen ruimte moeten vrijmaken om zo nieuwe foto's en video's te kunnen maken, dit heb ik gedaan via instellingen > opslag
Door alle hectiek kom ik er nu thuis echter achter dat dus heel veel foto's zijn verwijderd die ik niet verwijderd wilde hebben.
Het gaat om best veel foto's die ik graag terug zou willen hebben, ze staan ook niet in de prullenbak. heel vreemd!
Iemand een idee hoe ik deze foto's toch terug kan halen?

Wat heb het volgende al gedaan, maar hier vind ik de verwijderde foto's niet:
https://support.google.co...=GENIE.Platform%3DAndroid

https://www.samsung.com/n...Pa8hrifEvTp-5AJ3lcfbnax3k

Ik heb zelf een Samsung Galaxy S21 met Android 14

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:45
Mikee007 schreef op zondag 6 april 2025 @ 12:21:
Ik ben onlangs een aantal dagen op vakantie geweest en ik heb toen ruimte moeten vrijmaken om zo nieuwe foto's en video's te kunnen maken, dit heb ik gedaan via instellingen > opslag
Door alle hectiek kom ik er nu thuis echter achter dat dus heel veel foto's zijn verwijderd die ik niet verwijderd wilde hebben.
Iemand een idee hoe ik deze foto's toch terug kan halen?
Wanneer onlangs >30 dagen is dan zijn ze weg.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Staan ze niet gewoon in Google Photos oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:47

MsG

Forumzwerver

Als de ruimte al ingenomen is door nieuwe foto's te maken, zal vermoedelijk een groot deel sowieso al weg zijn.

Misschien zijn er nog backups van het toestel bij Google? Welke app gebruikte je voor je foto's, en zat daar een bepaalde cloud-synchronisatie in?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:20
De foto's zijn nog geen 5 dagen geleden verwijderd, dus dat is nog niet lang geleden.
In Google Drive en Google foto's ook al gekeken maar daar staan de foto's dus ook niet in.

Ik heb wel Diskdrigger gedownload en gek genoeg komen daar ruim 2000 foto's uit.
Maar dit zijn vooral foto's die ik zelf bewust verwijderd heb ooit (al van lange tijd geleden)
Maar actuele foto's die ik zoek vind ik er helaas niet terug.

Ik baal er nog steeds enorm van, het zijn geen bijzondere foto's want die stel ik altijd veilig (bijv. reisfoto's) maar ik had ze toch wel heel graag terug willen hebben.

Mocht er nog iemand een tip/oplossing hebben, laat het mij a.u.b. weten.

[ Voor 74% gewijzigd door Mikee007 op 06-04-2025 20:18 ]