Toon posts:

Hoe bevalt de HP laserjet 1200?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen hoe de HP laserjet 1200 bevalt? ik twijfel met kopen van dat HP product.

alvast thx

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Hier staat een 2100TN te blazen, en díé bevalt prima, en als de ppm en dpi goed genoeg is, wat moet er dan nog níét bevallen?!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:08

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Zijn die laserjets een beetje goed kwa papier transport enzo??

/dev/null

• thrax
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06-2025
Op het werk hebben wij hier een 1200 staan en die doet het prima. Het papier staat nu niet meer rechtop en dubbele vellen, paperjams komen dus ook wat minder voor. (Nog niet meegemaakt zeg maar)

De afdrukkwaliteit is goed, ongeveer hetzelfde als de 1100, maar minder scherp als de 4050 of 4p. Ander vergelijkingsmateriaal staat hier niet. Het ding is ook nog vrij nieuw, dus of ie het lang uit gaat houden weet ik ook nog niet :)

Maar over het algemeen is hp wel goed denk ik. Die dingen doen het eigenlijk altijd.

"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:26

Wokschotel

Op 6 wielen

HP is echt baggerspul wat betreft rechtop staande printers. Papierdoorvoer is slecht, pakt meerdere velletjes in 1 keer, en de rollen moeten vaak worden schoongemaakt om problemen te voorkomen.

Deze ervaringen zijn gebaseerd op 2.5 jaar omgang met deze prutsdingen binnen verschillende bedrijven en ziekenhuizen.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op zondag 16 september 2001 17:29 schreef rdgf het volgende:
HP is echt baggerspul wat betreft rechtop staande printers.
De HP1200 heeft geen verticale invoerlade meer. Ik ben er tevreden van. Soms bij print bestanden van 50MB groot kan je rustig een pot koffie leeg drinken. Als hij eenmaal bezig is dan gaat ie ook goed.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Coool ding dus, watvoor geheugen gaat erin btw?
standaard zooi of HP

/dev/null

Verwijderd

ik wil ook de Hp1200 laser maar kan je daar 2laden in doen dus 1 voor gewoon papier en 1 voor bedrukt papier?

Verwijderd

Ik heb zo'n printer moeten installeren bij een medewerker bij ons.. Ik heb veel gewerkt met 5L en 6L printers maar ik vind die 1200 echt een verademing. Geen gekut met toners, papier enz... Echt een geweldig ding... als ik het geld had.....

R.

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 23:23 schreef roelandstoter het volgende:
Ik heb zo'n printer moeten installeren bij een medewerker bij ons.. Ik heb veel gewerkt met 5L en 6L printers maar ik vind die 1200 echt een verademing. Geen gekut met toners, papier enz... Echt een geweldig ding... als ik het geld had.....

R.
heeft dat ding nou 2 laden? of is het mogelijk?

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Volgens mij is het onmogelijk om met 2 laden te werken.

Maar kijk anders even in de manual
http://www.hp.com/cposupport/manual_set/bpl10394.pdf
(NL)

/dev/null

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

nope extra lade is niet mogelijk ( heb hem hier ook staan, je moet toch wat als pc-prive alleen bij vobis/dixons kan )je kan hem wel uitbreiden met scanner module zodat het ook een copieer / scanner word

Magneet

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
ik zit net bij een nieuwe klant, en zowat het eerste probleem wat ik hier gefixd heb is -rara- een 1200 die niet meer wou printen wegens een probleem met de papierdoorvoer.

Leuk hoor, de roosterprinter die stuk is bij het begin van het schooljaar :( Dan zou je willen dat ze iets meer geld voor een betere printer (eentje met liggend papier) hadden uitgetrokken.

ik heb hem gefixd door met de afneembare papiersteun de papierrollertjes hardhandig te masseren :7
Die doet het voorlopig weer ;)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 10:18 schreef I_Stealth_I het volgende:
Volgens mij is het onmogelijk om met 2 laden te werken.

Maar kijk anders even in de manual
http://www.hp.com/cposupport/manual_set/bpl10394.pdf
(NL)
Damn ik moet een printer hebben met 2 laden maar ik maak wel even een nieuwe topic :)

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik heb deze HP besteld voor 990,- Bij Norrod Computers
goedkoopste in de prijswatch >:)

http://www.tweakers.net/pricewatch/17153

/dev/null

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 19:06 schreef I_Stealth_I het volgende:
Ik heb deze HP besteld voor 990,- Bij Norrod Computers
goedkoopste in de prijswatch >:)

http://www.tweakers.net/pricewatch/17153
Zo, ff een ouwe }:O uit de sloot. Ik ben erg benieuwd of ie bevalt... denk er over hem ook aan te schaffen :)

Verwijderd

Nog deze week bij Office Center voor 289,-- Euro (excl.) een HP 1200 laserjet bij inlevering van een oude printer. Goedkoper zal je ze niet vinden.

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

jep bevalt erg goed, ik heb er nu 1300 blaadjes mee uitgedraait en hij doet het als een tierelier. Wat best wel een nadeel is, is dat die papierbak niet helemaal afgesloten is. Het gevolg is dus dat bij mij het papier wel eens vochtig gaat worden, en dan krijg ik van die gerolde printjes. Daarom vul ik hem nooit helemaal tot 250 vel.

Ik moet wel zeggen dat is sinds ik de kachel aan doe, op die kamer dat het probleem van de opgerolde blaadjes opgelost is. :)

/dev/null

Pagina: 1