Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bailey2005
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 26-07 23:07
Ik heb een vraag.

Mijn dochters delen nu een Samsung Galaxy telefoon. De jongste krijgt nu mijn oude Samsung telefoon, omdat ik een nieuwe Android telefoon heb. De dochters hebben nu samen Whatsapp op één nummer. Is het wellicht mogelijk om de chatgeschiedenis en media ook te kopiëren naar mijn oude telefoon en het nieuwe nummer, om dan daarna een splitsing aan te brengen in de chatgesprekken van beide dochters op beide telefoons?
Ik lees op de faq van WhatsApp dat je je nummer kan wijzigen op de huidige telefoon, of dat je je huidige nummer naar een nieuwe telefoon kan meenemen met behoud van chatgesprekken. Is hetgeen ik hiervoor beschreef, wellicht ook mogelijk? Of zal mijn jongste opnieuw moeten beginnen met WhatsApp chats opbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-08 10:55
WhatsApp is daar niet echt op ingericht. Je zou wel media in het telefoon geheugen kunnen opzoeken, en dan handmatig naar computer en dan de andere telefoon kopieren dat de andere die media ook heeft op haar telefoon, maar de chatberichten moeten wel opnieuw beginnen voor het nieuwe nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-08 14:58
Naar mijn weten niet.
Je kunt wel exporteren naar txt zodat je altijd bij de berichten kan.

Who's general failure, and why is he reading my disk?