Ik wil graag de cilinders van mijn woning vervangen maar kwam bij een deur t volgende tegen:strip_exif()/f/image/hPY4yi7qilR5ZqwZvOmeriBB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vEzwPc7c4fvEZ6BWBoJ1Am4O.jpg?f=fotoalbum_large)
De cilinderbout is niet alleen doorgedraaid maar zit ook vast in de kartels van het zij-deurbeslag (hoe heet dit?)
Ik heb geprobeerd om het deurbeslag los te maken maar het zit muurvast ondanks dat ik 10 schroeven er uit heb gehaald.
Ik zou nog kunnen proberen om de schroef uit te boren voorbij die kartel rand en dan met een schroefverwijderaar oid em eruit proberen te prutsen. Echter ben ik bang dat als dit faalt de situatie nog erger is dan nu.
Iemand nog goede ideeën? is dit iets voor een slotenmaker?
:strip_exif()/f/image/hPY4yi7qilR5ZqwZvOmeriBB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vEzwPc7c4fvEZ6BWBoJ1Am4O.jpg?f=fotoalbum_large)
De cilinderbout is niet alleen doorgedraaid maar zit ook vast in de kartels van het zij-deurbeslag (hoe heet dit?)
Ik heb geprobeerd om het deurbeslag los te maken maar het zit muurvast ondanks dat ik 10 schroeven er uit heb gehaald.
Ik zou nog kunnen proberen om de schroef uit te boren voorbij die kartel rand en dan met een schroefverwijderaar oid em eruit proberen te prutsen. Echter ben ik bang dat als dit faalt de situatie nog erger is dan nu.
Iemand nog goede ideeën? is dit iets voor een slotenmaker?