We zijn pas verhuisd naar ons nieuwe huis. Deze heeft een intergas HRE36/30 ketel.
Vanuit oude huis heb ik mijn Wifi Optima W exclusive thermostaat meegenomen.
Ontvanger van deze thermostaat was in het oude huis aangesloten als volgt: L en N hadden 220 spanning, en NO en COM waren aan ketel verbonden.
:strip_exif()/f/image/08iD37HbOhf8TwaKoI91AhT9.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb jammer genoeg geen foto van oude ketelaansluiting gemaakt, dus mijn vraag is nu.
Moet ik COM en NO gewoon op aansluitpunten 11 en 12 (open therm) van de ketel aansluiten?
Of moet deze gewoon op aan en uit aangesloten worden?
En andere vraag is.
In mijn oude huis, wat een appartement was, stond de ontvanger aan de muur en de regel unit bij de vensterbank.
Dat was dus een afstand van ongeveerd 8 meter.
Nu is het zo dat we nu in een huis wonen van 3 verdiepingen. Ontvanger komt dus op zolder en regel unit beneden.
Zullen deze twee units met elkaar kunnen communiceren?
Informatie die ik kan lezen is als volgt:
Frequentie: 2.4Ghz,Wi-Fi 802.11 b/g/n
RF 868Mhz
Vanuit oude huis heb ik mijn Wifi Optima W exclusive thermostaat meegenomen.
Ontvanger van deze thermostaat was in het oude huis aangesloten als volgt: L en N hadden 220 spanning, en NO en COM waren aan ketel verbonden.
:strip_exif()/f/image/08iD37HbOhf8TwaKoI91AhT9.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb jammer genoeg geen foto van oude ketelaansluiting gemaakt, dus mijn vraag is nu.
Moet ik COM en NO gewoon op aansluitpunten 11 en 12 (open therm) van de ketel aansluiten?
Of moet deze gewoon op aan en uit aangesloten worden?
En andere vraag is.
In mijn oude huis, wat een appartement was, stond de ontvanger aan de muur en de regel unit bij de vensterbank.
Dat was dus een afstand van ongeveerd 8 meter.
Nu is het zo dat we nu in een huis wonen van 3 verdiepingen. Ontvanger komt dus op zolder en regel unit beneden.
Zullen deze twee units met elkaar kunnen communiceren?
Informatie die ik kan lezen is als volgt:
Frequentie: 2.4Ghz,Wi-Fi 802.11 b/g/n
RF 868Mhz