Toon posts:

nog een bericht voor traag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zie dat ook ik een waarschuwing heb gekregen nadat je 1 en ik herhaal wederom 1 reply van mij hebt gelezen

als je even wat verder kijkt zie je nog 3 reply`s van mij dus zou je die ook even kunnen lezen voordat je als een dommerik dingen gaat roepen :(

ik ben al bijhna 2 jaar actief op dit forum zonder dat ik ook maar iets fout heb gedaan en ineens kom jij (iemand ddie al veel later is geregged als ikke) mij bekritiseren en op een manier die ik niet echt ttrek.

ik ben normaal altijd vriendelijk ik bekritiseer puur de gevolgen van al die ellende op dit moment in de wereld.

ik dank u wederom voor de waarschuwing :( :(

Verwijderd

Los van wie er gelijk heeft: jammer dat mods altijd zo hard aangepakt worden door de bezoekers.

Volgens mij zijn de moderators juist degenen die er voor de users zijn. Ze houden vrijwillig en onbetaald het niveau van GoT op een redelijk peil, waarbij eigen belangen in principe geen rol spelen. Ook in dit geval (waar ik niks vanaf weet) ga ik er dus vanuit dat er in het belang van de site gehandeld werd. En is dat belang van de site niet eigenlijk een belang van ons allemaal? Dat lijkt mij wel.

Conclusie: mods zijn ook maar mensen, die wel eens fouten maken. Los van of dat hier nu wel of niet gebeurd is. Bovendien hebben ze hetzelfde doel als de users: een interessant, gezellig en goed GoT. Als je het dus een keer niet eens bent met een besluit, probeer het dan iets rustiger te houden. Niet meteen met rooie smileys, en een titel die op een persoonlijke aanval duidt. Traag is een onderdeel van de GoT-crew, waarvan de leden in principe allemaal dezelde policy hanteren. Dit bericht zou dus eigenlijk aan de hele GoT-crew gericht moeten zijn, en niet zoals hier gebeurt een boze mededeling over Traag.

Just my thoughts...

Verwijderd

Topicstarter
een grote fout om mij een waarschuwing te geven nadat ik me al 2 jaar netjes gedraag :(

Die topics zijn gevoelig en hij moet beter en verder doolezen voor ie een conclusie trekt na die 1 reply van mij komen er nog 3 andere die beter zijn.

dus gaarne deze vlek op mijn account weg te poetsen :)

dan ben ik weer blij,natuurlijk kan iemand fouten maken.
maar en fout is te herstellen :)

Verwijderd

Thanks Mark :)
En hij heeft geheel gelijk.
Ook leuk dat je even je bericht edit, op die manier is er dus niet te controleren wat er eerst precies stond |:(
En dat je "al 2 jaar lid bent" wil niet zeggen dat je bevoorrecht bent ofzo om dingen te verkondigen die we hier niet willen.
Door te editten maak je het ons een stuk lastiger om de waarschuwing even te bekijken, aangezien het originele tekstje weg is...

Verwijderd

Eigenlijk is je twee jaar goed gedragen natuurlijk geen goed argument. Als iemand 20 jaar lang nooit iets verkeerds heeft gedaan en dan een bank berooft, krijgt ie toch straf. Om maar even een overdreven voorbeeld te geven.

Bovendien vind ik zelf dat een niet correcte reply niet altijd goedgemaakt kan worden met reacties die daarna komen en wel goed zijn. Om maar weer een overdreven voorbeeld te noemen: iemand die een bank berooft wordt ook niet vrijgelaten aangezien ie zo netjes was om de supermarkt die ernaast zat niet te beroven.

Buiten dat kan je nog steeds wel gelijk hebben, maar je argumentatie vind ik niet helemaal kloppen :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

Op zondag 16 september 2001 13:56 schreef locutus of borg het volgende:
dus gaarne deze vlek op mijn account weg te poetsen :)
Dus kankermoslims moet ik toestaan :?

Lijkt me niet.... :X
dan ben ik weer blij,natuurlijk kan iemand fouten maken.
maar en fout is te herstellen :)
Klopt, fouten wel, rascisme/discriminatie niet

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 september 2001 14:00 schreef johnny appleseed het volgende:
Thanks Mark :)
En hij heeft geheel gelijk.
Ook leuk dat je even je bericht edit, op die manier is er dus niet te controleren wat er eerst precies stond |:(
En dat je "al 2 jaar lid bent" wil niet zeggen dat je bevoorrecht bent ofzo om dingen te verkondigen die we hier niet willen.
Door te editten maak je het ons een stuk lastiger om de waarschuwing even te bekijken, aangezien het originele tekstje weg is...
uhm ik heb een stukje text erbij geschreven en de gequote stukken text kan iik niet veranderen die blijven staan :)

ik heb de originele text niet verwijderd :)

die staat er nog met een xtra stukje text erbij :)

echtwaar kijk maar :)

Verwijderd

Dus kankermoslims moet ik toestaan
Hmm, na deze reactie van Traag te hebben gelezen neem ik terug dat locutus of borg gelijk zou kunnen hebben. Dat is geen manier om over je medemens te praten.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 september 2001 14:01 schreef Traag het volgende:

[..]

Dus kankermoslims moet ik toestaan :?

Lijkt me niet.... :X
[..]

Klopt, fouten wel, rascisme/discriminatie niet
nix rascisme
nix discriminatie

sorry hoor ik ben het nu echt beu :(

de topic in kwestie.

[topic=228905/1]

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 14:02 schreef locutus of borg het volgende:
echtwaar kijk maar :)
Ik zag het al, want je bent ook gequote daaronder...
Maar goed, wat je hebt gezegd kunnen we gewoon niet toestaan.
Sorry hoor, maar als je 2 jaar lid bent zou je gewoon beter moeten weten, en zeker als normaal mens, wat zijn dat nou voor uitspraken?

• Arno

Arno

PF5A

Op zondag 16 september 2001 14:04 schreef locutus of borg het volgende:
nix rascisme
nix discriminatie

sorry hoor ik ben het nu echt beu :(
Wil jij nu ECHT niet inzien dat kankermoslims FOUT is :?

Roep maar eens in de eerste de beste moskee dat ze kankermoslims zijn... zien hoe snel je je mening bijdraait |:(

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 september 2001 14:05 schreef Traag het volgende:

[..]

Wil jij nu ECHT niet inzien dat kankermoslims FOUT is :?

Roep maar eens in de eerste de beste moskee dat ze kankermoslims zijn... zien hoe snel je je mening bijdraait |:(
LEES NOU VERDER!

niet allemaal, puur de samenzwerende grope radicalen die zich overal bevinden.

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 14:04 schreef locutus of borg het volgende:

[..]

nix rascisme
nix discriminatie
Laten we even die arme mieren met rust laten jah!
Anders is het alsnog een zeer zware belediging, dat maakt dus werkelijk niets uit, het is gewoon heel erg fout.
Is toch niet zo heel erg moeilijk te begrijpen?

Verwijderd

En afgezien van de belangen van de moslims zijn er genoeg mensen die het niet leuk vinden om het woord kanker als voorvoegsel te zien staan om een woord een negatieve wending te geven....

Verwijderd

Topicstarter
aarg zoek het lekker uit ik ga gewoon verder waar ik gebleven ben met of zonder waarschuwing en dit moet je niet negatief opvatten maar gewoon zoals m`n topics voor de topic in kwestie :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 16 september 2001 13:56 schreef locutus of borg het volgende:
een grote fout om mij een waarschuwing te geven nadat ik me al 2 jaar netjes gedraag :(
Waar slaat dit op? Ook al ben je de koningin en zit je al 50 jaar op GoT, als jij over 'kankermoslims' gaat beginnen dan heb je een waarschuwing aan je broek. Simpel.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Arno

Arno

PF5A

Op zondag 16 september 2001 14:10 schreef locutus of borg het volgende:
aarg zoek het lekker uit ik ga gewoon verder waar ik gebleven ben met of zonder waarschuwing en dit moet je niet negatief opvatten maar gewoon zoals m`n topics voor de topic in kwestie :)
Verstandige keuze :)

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 14:10 schreef locutus of borg het volgende:
aarg zoek het lekker uit ik ga gewoon verder waar ik gebleven ben
Waar denk je dat zo'n waarschuwing voor is? Niet omdat we dat zo leuk vinden, maar omdat we je er met klem op willen wijzen dat je iets doet wat wij niet tolereren. Moet je vooral op dezelfde manier doorgaan hoor |:
met of zonder waarschuwing en dit moet je niet negatief opvatten maar gewoon zoals m`n topics voor de topic in kwestie :)
Ja, ga je even een kop koffie halen ofzo, ik kan "kankermoslims" nou niet echt helemaal positief opvatten, maar jij vast wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 september 2001 14:13 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Waar denk je dat zo'n waarschuwing voor is? Niet omdat we dat zo leuk vinden, maar omdat we je er met klem op willen wijzen dat je iets doet wat wij niet tolereren. Moet je vooral op dezelfde manier doorgaan hoor |:
[..]

Ja, ga je even een kop koffie halen ofzo, ik kan "kankermoslims" nou niet echt helemaal positief opvatten, maar jij vast wel.
owhjee lezen is moeilijk :)
ik bedoel zoals deze topuc waar ik ook in post :)

[topic=227860/4]
[topic=227466/1]
[topic=227160/3]

dus gewone normale topics :)
niet die topic waar dit alles over gaat :)

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 14:18 schreef locutus of borg het volgende:
dus gewone normale topics :)
niet die topic waar dit alles over gaat :)
Ok dan :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 september 2001 14:19 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Ok dan :)
hehe :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mjah, ik geef Traag gelijk

l.o.b.: ok, choeso jei! ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 september 2001 14:25 schreef Jotti het volgende:
Mjah, ik geef Traag gelijk

l.o.b.: ok, choeso jei! ;)
huh wa betekent da ?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier